Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

har billig morgan stratocaster med wilkinson pickups (2 singlecoils og humbucker), vurderer å skifte pickups. har sett på EMG og seymour duncan men de går litt over budsjettet...

noen som vet om noen gode pickups til en litt lavere pris, rundt 400kr?

har noen også tips om det er best å bytte selv eller få noen til å gjøre det for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en kikk på sidene til guitarfetish. De er mye for pengene, eller så er det jo penger å spare å kjøpe brukt.
Kjøp og salg her på forumet er et greit sted å kikke. Litt færre luringer her enn på Finn, for å si det slik.

Hvorvidt det er best å bytte selv eller å få noen til å gjøre det for deg er ikke så lett å svare på. Det avhenger blant annet om hvor gode venner du er med loddebolten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EMG har noe slikt. Jeg er ikke så veldig fan, rett og slett fordi du må lodde uansett, bare ikke så mye, det er ikke fleksibelt, og alle delene i gitaren må være fra EMG.

Dessuten synes jeg det er litt unødvendig. Det er såpass enkelt å lodde at jeg ikke helt skjønner poenget med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.