Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica


Gettar-gutt

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Black Album: Her selger Metallica ut så det griner. De skreddersyr et album etter verdens største band på denne tiden, nemlig Guns N Roses. James' dårlige Axl etterligning og Hammets bluesy Slash lignende soloer går meg på nervene, det samme gjør de ti minutter lange balladene, painoer og stryker i alle hjørner. Her definerte Metallica seg som sell outs.

Hahahahahah....HAHAHAHA....ha?

Altså du kan ikke bare kalle black album en dårlig etter ligning av 'Roses. Når det ikke engang ligner. Og det albummet er et av de beste i rock historien. Metallica er vel det rocke bandet ALLE har hørt om. Selv små unger veit hvem de er. De er store, de er(var) gode. Men som nevnt før; Det er mening mot mening...

Haha regner med det også var ironi!

Et av de beste i rock historien! hahaha! Tog an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det å si om et band er sellouts, så lenge de lager kul musikk som folk liker og får turnere med den så skal vel dere gutteromsjammende sjalu bedrevitere ti stillt! Makan, ha respekt for folk som faktisk klarer å drive med det dem har lyst til istede for å rakke ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det å si om et band er sellouts, så lenge de lager kul musikk som folk liker og får turnere med den så skal vel dere gutteromsjammende sjalu bedrevitere ti stillt! Makan, ha respekt for folk som faktisk klarer å drive med det dem har lyst til istede for å rakke ned.

Bra sagt. Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det å si om et band er sellouts, så lenge de lager kul musikk som folk liker og får turnere med den så skal vel dere gutteromsjammende sjalu bedrevitere ti stillt! Makan, ha respekt for folk som faktisk klarer å drive med det dem har lyst til istede for å rakke ned.

kroffer the man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de ikke.. Jeg syns de har for mye av det gode.. De var kule før.. Men som Freddisen sa her for litt siden burde de lagt opp for lengst.. De er gamle nå. Mange kan si:

"Ja, nettopp derfor er de konger!! Johoo.. vi djigger 40ser som kan skrike hest (hes i halsen, ikke dyret) og ha masse gain og volum.. "

Jeg, personlig, synes dette er litt dumt.. Ikke det, gamle musikere er ofte de beste, men Metallica har jeg strengt tatt godt utrolig lei av. De har noen låter, men for det meste mye fuzz..

"Vær så go Steinern"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Jeg er heller ingen kjempefan av Metallica mer. Jeg var det før, og er ikke flau over det. Fortsatt syns jeg Metallica har fengende sanger og album, og at det bare er skriking og bråk er jeg ikke enig i. Men ikke et av mine favoritt-band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kommentere noe. Jeg kjønner ikke hvordan metallica kan ligne på guns n`roses i det heletatt. De har ikke noe til felles. Metallica rocler fortsatt og er ikke slitne. De burde i allefall ikke lagt opp for lenge siden. De hadde konsert på nye ullevi i 2003, noe som var virkelig suksess. Stolt metallica fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns så absolutt at Metallica er et bra band. Såklart vil det bli forandring i musikken. Er ikke kult å gi ut x-antall like plater?

Syns utviklingen til Metallica har vært veldig positiv, selvom St.Anger var en skuffelse.

Og til JonnyPonny: Du kan kunsten med å argumentere! :wink: Den skal du ha. Men du klarte ikke å overbevise meg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Må bare spørre jeg ass, hva er det Kirk Hammet har som gjør han god?

Skulle jeg beskrive spillinga hans så ville dette vært noe stikkord:

Slurv, Kjedelig, null timing, ingen presisjon, ensformig, kan ikke bruke wah, dårlig teknikk..

Sorry at jeg sier det ass, men Kirk er jo ikke noe god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.