Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica


Gettar-gutt

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

øhy! AC/DC kommer snart med ny plate. Det er det som teller. :wink:
AC/DC har ivertfall tapt seg de siste åra.. LENGE LEVE BON SCOTT!! og for dere som vil diskutere: nei jeg gidder ikke.

Ja fy søren!

Det Bon Scott lagde med Ac/dc er råbra!

Det er en vokalist med stil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne krangelen kan vare evig, folk liker ikke albumet fordi det ikke likner Metallica, folk liker ikke albumet fordi andre ikke gjør det.

Jeg kjøpte albumet rett etter at det ble gitt ut, sykkla hjem satte meg i soffaen og begynnte å høre, jeg likte ikke lyden så veldig, og etter noen sanger så slo det meg at det ikke hadde vært en eneste gitar solo på i det hele tatt og det er det ikke på albumet heller, skuff mener jeg siden jeg liker mange av soloene til Hammet. Jeg har ikke hørt på albumet på lenge, men her om dagen så tenkte jeg at jeg skulle gi det en ny sjangse og jeg må si det at jeg ble inspirert, noe jeg ikke har blitt på lenge. Så det er selvsagt at det er noe bra i det. Men jeg gleder meg til neste album for å se åssen det blir, og jeg håper det blir litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil ha det uansett? Etter at de klarte å gå fra thrash metal til puse metal med blues også nu-metal? Hvis dere benekter at St.Anger er nu-metal så trenger dere å høre på ordentlig thrash metal' date=' det er mye bedre.[/quote']Nei' date=' St. Anger er ikke nu-metal. I nu-metal blir det ofte brukt Hiphop, det vil jeg ikke si St. Anger har i musikken. Men Thrashmetal er det heller ikke.[/quote']

Men det MÅ ikke ha hiphop elementer for å være nu-metal.

Sjangrer meg her og sjangrer meg der. Poenget er at St. Anger suger :P

Vist du synst den suger vil jeg virkelig vite hvorfor. Fordi sangene ble spilt på svish?

fordi alle fjortissene som stemmer på svisj tror de hører på metal.

St.Anger er patetisk, tekstene er ute å kjører i blåbærfeltet! Og melodiene er ærlig talt helt elendige. Og ikke noen soloer?.....skal de liksom vinne på det?

OMFG! St. Anger SUGER MAKS urin!

Kill em all

Ride the lightning

Master Of Puppets

tre fantastiske album!! =)

Hehe, kamerat, skru på Kil Em All en gang til a! Lenge siden du har hørt den? :wink: `

Ride, Master, Justice, Black og the Loads er metal av gjennomgående høy kvalitet. St.Anger har noen gode øyeblikk (tittellåta), men er i hovedsak slitsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øhy! AC/DC kommer snart med ny plate. Det er det som teller. :wink:
AC/DC har ivertfall tapt seg de siste åra.. LENGE LEVE BON SCOTT!! og for dere som vil diskutere: nei jeg gidder ikke.

Ja fy søren!

Det Bon Scott lagde med Ac/dc er råbra!

Det er en vokalist med stil!

Både Bon Scott og Brian Johnson synger som om de sitter på dass og driter. Men det er det som gjør sangene så geniale.

Leste forresten i et gitarblad her forleden at de var en slags Elvis-lignende historie rundt hans død. Noen AC/DC-fans mente at Bon Scott var så genial at han ble kidnappet av romvesen for å opptre rundt om i verdensrommet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok iallefall èn ting.

Hadde hele Metallica død i bussulykken med Cliff, så Metallica sluttet med stil!

Tror nok få folk hadde hatet de da :) Seriøst de hadde stil på den tiden!

De solgte vel litt av sjela si etter Black album(selv om det er et rått album da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok iallefall èn ting.

Hadde hele Metallica død i bussulykken med Cliff' date=' så Metallica sluttet med stil!

Tror nok få folk hadde hatet de da :) Seriøst de hadde stil på den tiden!

De solgte vel litt av sjela si etter Black album(selv om det er et rått album da!)[/quote']

Metallica ble kalt sell-outs allerede under Ride, fordi de hadde med Fade To Black på skiva. Så den der teorien får du ta med deg lengre ut i skogen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok iallefall èn ting.

Hadde hele Metallica død i bussulykken med Cliff' date=' så Metallica sluttet med stil!

Tror nok få folk hadde hatet de da :) Seriøst de hadde stil på den tiden!

De solgte vel litt av sjela si etter Black album(selv om det er et rått album da!)[/quote']

Metallica ble kalt sell-outs allerede under Ride, fordi de hadde med Fade To Black på skiva. Så den der teorien får du ta med deg lengre ut i skogen med.

Eh... Hvorfor var de sellouts pga Fade To Black? :?

Og hvorfor skulle ikke de hatt med Fade To Black? Den er jo genial :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok iallefall èn ting.

Hadde hele Metallica død i bussulykken med Cliff' date=' så Metallica sluttet med stil!

Tror nok få folk hadde hatet de da :) Seriøst de hadde stil på den tiden!

De solgte vel litt av sjela si etter Black album(selv om det er et rått album da!)[/quote']

Det må være det dummeste jeg har hørt noen gang... Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kaste meg inn i denne tåplige diskusjonen, men nå for det være nok!

Hva er det dere Metallheads trenger å bevise for omverdnen, "så fort musikken dere har hørt på blir godtatt av et større publikum" så er det plutselig ikke spesiellt nok lenger, "æsj, det er kommers", "de har solgt sjæla si"....drittunger! Det var et kjent fjes som sa en gang at Metallica er langt foran sin tid, og at det vil ta en tre ,fire år før folk synes St.Anger er bra!

Og til alle dere tøffinger, ikke prøv så hardt å like spesiell musikk som bare dere og kompisene hører på, jeg hører akkurat det jeg vil enten folk synes det er kommers eller ikke (jeg har faktisk mye rart og kommers i cd-samlinga mi bl.a Eros Ramazzotti!)..ER MØKK LEI!!!! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.