Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica


Gettar-gutt

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem vil ha det uansett? Etter at de klarte å gå fra thrash metal til puse metal med blues også nu-metal? Hvis dere benekter at St.Anger er nu-metal så trenger dere å høre på ordentlig thrash metal, det er mye bedre.
Nei, St. Anger er ikke nu-metal. I nu-metal blir det ofte brukt Hiphop, det vil jeg ikke si St. Anger har i musikken. Men Thrashmetal er det heller ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si at st.anger skuffet meg litt iførsten, fordi den er så annerledes de andre platene de har gitt ut. Men så fort jeg hadde vendt meg il det og hørt litt skikkelig på det digger jeg dne også som alt annet av metallica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil ha det uansett? Etter at de klarte å gå fra thrash metal til puse metal med blues også nu-metal? Hvis dere benekter at St.Anger er nu-metal så trenger dere å høre på ordentlig thrash metal, det er mye bedre.
Nei, St. Anger er ikke nu-metal. I nu-metal blir det ofte brukt Hiphop, det vil jeg ikke si St. Anger har i musikken. Men Thrashmetal er det heller ikke.

Men det MÅ ikke ha hiphop elementer for å være nu-metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.