Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica


Gettar-gutt

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er så sykt artig å se når han snakker og absolutt tror han er litt punk,

snakker jo hele tia.. "yeah that came from our punkroots"

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det vel legges til at Eros CD'en ikke har en plass i stativet sammen med resten' date=' men innerst inne i et slite skap....poenget mitt er at jeg ikke er så opptatt av å like alle de "riktige" banda innenfor de"riktige" sjangerne... uansett..

:wink:[/quote']

Så klart. Det er jo teit å følge trender. Argumenterer bare for kvaliteten på musikken jeg. Ikke hva som er "kult" å like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er en helt ok trommis' date=' men oppførselen hans er helt FUBAR[/quote']

Hva betyr Fubar? :lol:

Har sett SPR sykt mange ganger og lurt på hva det betyr! Haha!

Ja Lars Ulrich er en syk fyr! Det skal være sagt, hehe. :|

Men hvis man ser Some kind of monster, så tenker man at han minner noe jævli om en tegneseriefigur! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder som dette har jeg sett så mange ganger at det ikke er tall for det, og hver gang er de like idiotiske.

Men ja, Metallica er et evig sell out band. Hvorfor det spør du? Jo, nå skal du høre.

Ride The Lightning: Hva i hellvate er dette? En ballade? På et thrashalbum? Her selger Metallica thrashjela si og lager annerledes musikk, sikkert for å havne på radio. Jeg vedder iallfall på at det ikke handler om å gjøre som man selv vil og lage den musikken man selv vil.

Black Album: Her selger Metallica ut så det griner. De skreddersyr et album etter verdens største band på denne tiden, nemlig Guns N Roses. James' dårlige Axl etterligning og Hammets bluesy Slash lignende soloer går meg på nervene, det samme gjør de ti minutter lange balladene, painoer og stryker i alle hjørner. Her definerte Metallica seg som sell outs.

Load: Og hva er dette? KLIPPE HÅRET?!?!!! Og etter Black Album som solgte millioner og gjorde de til verdens største band gjør de helomvending istedet for å kjøre safe, lage Black Album II og sope inn cash. Dumb ass sellouts, spør du meg.

St.Anger: Dette er det dummeste. Tre minutters låter med krisp produksjon, turntables og rapping i fleng. Hvorfor prøver de så hardt å være nu metal?

Og glem ikke alle de live albumene og best of albumene de slipper hver j-ævla måned. Sellouts!!

Seriøst, dette hadde gjort Metallica til et sell out band. Men hvor er de korte låtene med alle nu metal elementene på St.Anger? Hvorfor gjorde de det komplett motsatte av de største banda i 1990 hvis de skulle bli storselgere? Hvorfor gikk de stikk motsatt på Load etter Black Albums ENORME suksess? Load solgte ikke all verden, og Black Album II hadde både vært mye lettere å lage og solgt enormt mye mer. Hvor dumme kan folk bli?

Hele greia med at Metallica er sellouts ligger i metalverden. Jeg har alltid vært metalhue, det er jeg enda, men aldri i verden om jeg vil bli oppfattet som det på gata. Å være et metalhue er skam for tiden. Metal, rock og heavy rock var et opprør mot regler, nå er de besatt av regler. Om du ikke lager den samme møka i tjue år så er du sell out. Metallica har tatt risker og vunnet hver eneste gang, derfor blir de kalt sell outs. De gjør det som metal egentlig er; følge sine egne veier, gi fullstendig beng og bryter regler. Men det ser ut som metalfans har glemt hva det egentlig handler om, og når de sitter der som smartasses og prater om hva metal er og hvorfor Metallica er sellouts så blir det bare så fantastisk patetisk alt sammen og et bevis på hvorfor metal for tiden er belagt med skam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner bare ikke hva som er så galt med å være sellout-band.

Jeg synes musikken skal komme i spissen. Er det god musikk, som metallica laget fram til load, synes jeg ikke at man skal hate et band bare fordi de er "sell-outs".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black Album: Her selger Metallica ut så det griner. De skreddersyr et album etter verdens største band på denne tiden, nemlig Guns N Roses. James' dårlige Axl etterligning og Hammets bluesy Slash lignende soloer går meg på nervene, det samme gjør de ti minutter lange balladene, painoer og stryker i alle hjørner. Her definerte Metallica seg som sell outs.

Hahahahahah....HAHAHAHA....ha?

Altså du kan ikke bare kalle black album en dårlig etter ligning av 'Roses. Når det ikke engang ligner. Og det albummet er et av de beste i rock historien. Metallica er vel det rocke bandet ALLE har hørt om. Selv små unger veit hvem de er. De er store, de er(var) gode. Men som nevnt før; Det er mening mot mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black Album: Her selger Metallica ut så det griner. De skreddersyr et album etter verdens største band på denne tiden, nemlig Guns N Roses. James' dårlige Axl etterligning og Hammets bluesy Slash lignende soloer går meg på nervene, det samme gjør de ti minutter lange balladene, painoer og stryker i alle hjørner. Her definerte Metallica seg som sell outs.

Hahahahahah....HAHAHAHA....ha?

Altså du kan ikke bare kalle black album en dårlig etter ligning av 'Roses. Når det ikke engang ligner. Og det albummet er et av de beste i rock historien. Metallica er vel det rocke bandet ALLE har hørt om. Selv små unger veit hvem de er. De er store, de er(var) gode. Men som nevnt før; Det er mening mot mening...

Han er nok ironisk, hvis du leser litt under :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.