Web Analytics
Jump to content

Ett bra bytte?

CaptainSexy
 Share

Recommended Posts

Hallo folkens! Som dere vet har jeg litt problemer med å selge Charvelen, jeg blir ikke helt kompis med den. Den låter og spiller bra, men den gir meg ikke noe tilbake. For å si det slikt " it dosent tickle my pickle"

Men så er det en som vil gjøre ett bytte. Han har en Gibson SG Classic med Seymour Duncan P90 antiquity, High end elektronikk Tonepros Tuners og bro Graph tech sadler. Pluss orginal koffert. Den har noen sår på baksiden ellers er den pen. Tenkte om dette var ett lurt bytte? Vet ikke hvor mye disse går for.

Kanskje SG'en er lettere å selge enn Charvelen?

Også har jeg aldri vært borti P90.

Gi meg noen tips er dere snille :)

Legger ved noen bilder av SG'n.

post-13462-0-32232100-1419464808_thumb.j

post-13462-0-60664300-1419464817_thumb.j

post-13462-0-28947600-1419464832_thumb.j

P90 er herlig! Sg er knall!! Har bytta fortere enn du kan si pinnekjøtt...

Har SD antiquity p90 i min Lp jr, fet pickup. Ganske lav output, men det er bare å skru litt på ampen så biter den. Ellers er P90 i SG sexy, hadde en selv inntil lille julaften :P Har fremdeles P90 i tre av gitarene mine...

Har sagt ja til bytte så nå krysser vi fingrene, men tror jeg ikke beholder den evt. Selvom P90 låter fett må jeg ha humbuckers. Har GAS for SG Stand. eller en Les Paul.

SG Classic er bra greier og står ikke tilbake for en SG Standard. Spill på den selv over tid og du vil bli mer enn fornøyd.

• Like 1

Har sagt ja til bytte så nå krysser vi fingrene, men tror jeg ikke beholder den evt. Selvom P90 låter fett må jeg ha humbuckers. Har GAS for SG Stand. eller en Les Paul.

Hvorfor MÅ du ha humbuckere om eg tør spørre? Selv om P90'en låter fett, som du sier? Definerte, tight og fin i bassen, og ofte med en helt annen "bite". P90 antiiqity er kanskje ikke den pickup'en man shredder og spiller death metal med, men da hadde du kanskje ikke ville hatt en SG Classic heller ;)

• Like 1

Hvorfor MÅ du ha humbuckere om eg tør spørre? Selv om P90'en låter fett, som du sier? Definerte, tight og fin i bassen, og ofte med en helt annen "bite". P90 antiiqity er kanskje ikke den pickup'en man shredder og spiller death metal med, men da hadde du kanskje ikke ville hatt en SG Classic heller ;)

Vell har hørt at P90 støyer noe veldig når man kjører litt vreng. Bestemmer jo meg når jeg først har testet den :)