Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din Tele


GreenMan

Anbefalte innlegg

2011 Standard Telecaster med 60 year anniversary plate på baksiden.
Denne har gjennomgått noen heldige, og noen uheldige metamorfoser siden jeg kjøpte den.
Har b. la hatt en minihumbucker i bridge. Fy fy!
Nå er det Esquire Eldred wiring som gjelder, og slik skal den bli.

Dama på den er tegna av ei venninne :)

post-13044-0-23835400-1425935126_thumb.jpost-13044-0-72736300-1425935154_thumb.jpost-13044-0-70069200-1425935186_thumb.jpost-13044-0-43122400-1425935225_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Var og plukket opp Tele'n som min bandkollega hadde bestilt hos Geir Falck basert på samme spec's som min Tele. Den eneste forskjellen er fargen, og at hans har en Cream T Keith Richards i bridge.

Siden den kommer til å bo hos meg de kommende uker, er det største problemet og ikke bonde for mye med gitaren :P Låter og spiller maks knall.

P1030545_zpspj0d1kn8.jpg

P1030564_zpsgtswto9u.jpg

P1030563_zpsdrrybrl1.jpg

Og her er begge samlet :)

P1030550_zpsye0fieeu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den var billig, han har jo driti seg ut med bridgepickupen :lol:

Nope, hvis du ser etter har vi begge leftybro på Tele'n vår. Låter helt fett det, og ikke så uvanlig som du tror.

"It takes the "ice pickiness" away from the bridge pickup, gives tighter sounding EAD and sweeter sounding GBE".

Endret av WelhavenT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifIMG_0055.JPGHer er min Tele. eller Applecaster som jeg har kalt den, etter som kroppen er laget av restene av et gammelt epletre som jeg syntes var litt for fine til å bruke som ved og har ligget til tørk på kvisten i over 15 år. Halsen er kjøpehals fra USA. Dette blir nok mitt første og siste selvbygg, men moro var det så lenge det varte. Låter ikke helt ille heller, men halsen må nok en tur til "halsdoktoren" for at de skal bli helt god.

Den likte jeg veldig, du har laget den selv,og hvordan gikk du fram ? fantastisk... ble inspirert nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel litt an på delene, men vi betalte tolv (dvs, i mitt tillfellet en SG + mellomlegg). Bare å spørre han om å få låne med en hjem, null stress.

Ah, ikke verst pris det. Må innom å sjekke litt, har til gode å besøke sykkelsjappa enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.