Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Andre bridge pickups jeg har liggende er 490T, 498T  , dimarzio dp223bc 36th anniversary og Burstbucker 3 ( bb3 har jeg mest lyst å bruke i noe annet) .

498T funker bra men da dette er en litt "vintage" type LP har jeg mest lyst på en småhott paf lignende pickup . 490T er kanskje litt tam i output .

Endret av Sugardaddy65
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...
  • Svar 962
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjøpte en Les Paul Custom fra USA i 2007 da dollaren lå rett under 5kr. Betalte ca 2000dollar for den, og spiste havregrøt i et halvt år(fattig student). Hadde ikke spesielt mye peiling, men likte uts

På tide å med noe fint å se på. Mine tre Les Paul`s 2012 Standard, 2013 R0 og 2012 Ace Frehley Signature.

Fem i familie pluss litt kunst som bonus.

Posted Images

1 time siden, Sugardaddy65 skrev:

Polert lakken litt . Liker plaintops med litt liv i .

40630287-2455-48D6-8E3C-B4F1F0EAEE7C.jpeg

A3DBCB47-68C8-4131-B520-B46802033810.jpeg

Fin Classic! Du har muligens presentert den før, men hvilken modell er det? Ser at den har ABR-1, så den er vel før 2004?

Endret av Audun
Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Audun skrev:

Fin Classic! Du har muligens presentert den før, men hvilken modell er det? Ser at den har ABR-1, så den er vel før 2004?

2001 ut i fra det jeg kunne finne på serienummeret . Vekt er 4.1kg . Trodde ikke disse hadde ABR1 bridge  , men det må være originalt for den har de tynne studs rett i treverket . One-piece kropp men det er vel de fleste .

IMG_7666.JPG

IMG_7688.JPG

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 hours ago, Sugardaddy65 said:

2001 ut i fra det jeg kunne finne på serienummeret . Vekt er 4.1kg . Trodde ikke disse hadde ABR1 bridge  , men det må være originalt for den har de tynne studs rett i treverket . One-piece kropp men det er vel de fleste .

IMG_7666.JPG

IMG_7688.JPG

Spora på broa virker omvendt, men kanskje du har snudd den?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 7.12.2019 den 0.37, Sugardaddy65 skrev:

IMG_7666.JPG

IMG_7688.JPG

De hadde ABR-1 opp til 2004 (2003?) da de fikk Nashville bru.

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Endelig fått alle tre opp på LP-veggen. Kinagoldtopen vil dog snart tas ned og demonteres, så delene kan bli brukt i et mer spenstig prosjekt.

IMG_4606.jpg

Endret av vim
  • Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 7 months later...
12 timer siden, Pledrik skrev:

Fin!! Fornøyd med Spark’en?

Godt fornøyd med den ja. Syns den låter knall til å være såpass liten og billig.

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper jeg slipper unna med at det ikke står Gibson eller Epiphone på headstocken :)

2008 Esp Eclipse Standard Series i Aged Honeyburst. Seymour Duncan Jazz/JB pickups og tunere oppgradert til Planet Waves locking tuners.

IMG_0094

IMG_0095

• Liker 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Fin pris på dem ja, så kjempefint om du skriver en liten omtale hvis du har kjøpt.
    • Skal se hva jeg får til i dagslys.
    • Jeg begynner å bli nysgjerrig på hvordan den ser ut🙂 Er det mulig å få se på bilder?
    • Fridag, og ferdig montert gitar. (uten elektronikk, venter på noe hakket bedre enn kina-tingene i settet). Det gikk overraskende kjapt. Det lønner seg å legge arbeid i halsen. Grundig level/crown og polish gjorde susen, og den responderte godt på trussrodjustering etter å ha stått med strenger på i noen dager. Jeg bytta toppsadelen (plast), og lagde en ny av en graph tech blank (dette trenger også litt arbeid, og gjerne dedikert verktøy. Jeg har det). Som tidligere nevnt var alle hull og utfresninger helt på plass, og jeg trengte heller ikke å shimme halsen. Broa er grei nok, den intonerer helt greit. Halsen er av den litt solide c-varianten, og kjennes bra ut. Plekterbrettet kunne nok ha vært bedre tilpasset, men siden alle hull allerede var der..... Paulownia er et artig treslag, det er enormt resonant (har ingen betydning i ampen, men hyggelig når man noodler unplugged), og tåler ikke at man skrur til for hardt. Jeg anbefaler å legge litt CA i skruehullene om man regner med å demontere hyppig. Jeg brukte Tung olje for både hals og kropp. Halsen ble som vanlig meget behagelig (tilsvarende satin finish) og viser frem noen fine små flammer her og der. Kroppen er tørst på olje, så jeg måtte bare si stopp på et tidspunkt. Hadde dette vært verdt noe ville jeg nok ha brukt en siste bivoksbehandling på toppen, men jeg gadd ikke. Kroppen er ikke pen, tre deler paulownia med vidt forskjellig struktur....velvel. I sum: Det ble en god gitar. Edit: det eneste jeg irriterer meg over er den tåpelige svarte bindingen. Skal en telecaster ha binding skal den da ikke være svart. For h*lv*t*.
    • Er på jakt etter telekropp av god kvalitet. Åpen for det meste, både av finish og pickupkonfigurasjon. Bilde for oppmerksomhet.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.