Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det noen som vet noe om denne?


helgen666

Anbefalte innlegg

Hei, godtfolk!

Er det noen som kan hjelpe meg med info på gitaren, jeg har forsøkt å legge ut bilder av?

Skal være en 90's horizon custom. Nå ble vel kanskje alle esp'er fra de dager kalt custom, men uansett er deg vel en dugelig gitar, hvis selger vet hva han snakker om. Floyden skal være en esp branded schaller, sies det. Grunnen til at jeg klør meg i skjegget, er at jeg ikke klarer å finne noen bilder, eller info om/ av akkurat denne modellen.

Håper noen kan hjelpe meg!

På forhånd masse takk!

post-13901-0-68199700-1400422590_thumb.j

post-13901-0-39757700-1400422609_thumb.j

post-13901-0-15995100-1400422629_thumb.j

post-13901-0-17937700-1400422647_thumb.j

Endret av helgen666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en italiener som har forsøkt å selge tilsvarende modell til 1000 Euro, med teksten (oversatt via Google Translate):

"Kjøp Electric Guitar: ESP Horizon Custom MADE IN JAPAN 90 seethrugh rubinrød farge, en sjelden håndtak REVERSE 24 frets bolt-on, lønn rosentre gripe, ESP mekanisk, gull hardware, myter".

Bilde: http://img.mercatinomusicale.com/p_m/03/62/3516203_1396040968.jpg

Egentlig ikke mer info enn du allerede har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Det er samme gitar og selger, som du nevner Blaamann. Da har han vel tro på at det er en gitar, som er verd litt, ihvertfall:)

Vet du om noen annen måte å kontakte hr. Tufte på Debris? Jeg er ikke på facebook, nemlig. (Særing) :)

Endret av helgen666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes for det meste at gitaren ser bra ut (bortsett fra i meste laget med gull). Blir bare litt i tvil, når jeg ikke klarer å finne noe som er helt likens. Nå har jeg sett på utenlandske forum at eldre esp er litt vanskelig å bestemme.

Finner forsåvidt alle feats på div bilder og beskrivelser, men ikke samtidig på en gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del negative feedback på selgeren av den gitaren.

Er i hvert fall noe du bør være obs på .

De fleste har 100% positive feedback på Ebay .

Gitaren ser fin ut i hvert fall og prisen er grei foreløpig .

Men den kan fort øke i pris de siste minuttene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.