Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av tjukknyggis
      Lufter denne skjønnheten her for salg; Ibanez Custom AS103-AMB. Strøken gitar !
      https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=179772882

• Av Kristoffer Hjelmaas Sivertsen
      Vurderer sterkt å bestille deler fra MJT for å bygge meg ein tele! Har vært i kontakt med dem og venter på prisanslag. Har noen bygget gitarer fra dem før? i så fall, hvilke erfaringer har dere? Vurdere å bestille både nakke og kropp derifra. Kroppen blir da en relica seafoam(eller surf, har ikke helt bestemt meg) green tele, også har jeg syykt lyst på roasted flame maple nakke! Noen tanker? Ting man må tenke på? Pickuper og div. får jeg tak i fra andre plasser! gjerne kom med forslag om pickuper også? Skal lese meg mer opp på det...
    • Gjest
      Av Gjest
      Hvorfor produseres det ikke flere gitarer med bare EN humbucker og EN volumknapp? hvorfor er det en standard at nesten alle gitarer han en neck, single coil og en bridge.
      Hvorfor produseres nesten alle gitarer med Duncan eller aktive emgs?
    • Av Arkadian
      Bestilte et par Jazzmaster-pickups fra Jess Loureiro nylig, og fikk dem i posten i går. Han håndlager custom-pickups til en pris som er direkte latterlig, jeg betalte 92 Euro for begge to, frakt inkludert. (Og slapp til og med unna tollen.) Materialene er førsteklasses, heavy Formvar 42 AWG og alnico 5.
      Jeg hadde ikke allverdens forventninger til den prisen, men det er forsyne meg de beste Jazzmaster-pickupene jeg har hørt. 
      Tungt anbefalt om du vil ha custom-snadder til lavpris. 
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.