Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har handlet her?


mrwarensemble

Anbefalte innlegg

Jeg har feriert i Farsund i mange år, og som den finn-horen jeg er så ringte jeg han i fjor sommer. Var skeptisk før jeg ringte, og tok vel ca 10 sekunder før jeg holdt på å le meg ihjel. Det at jeg syntes 15.000 for en us std Tele (modifisert i tillegg) var dyrt betød at jeg var en dust. Han kan umulig noensinne ha solgt en eneste gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikkje mogleg å rapportere han her til finn.no?

Kan jo bli vanskelig, jeg tenker på hva som skal rapporteres... Overprising av salgsobjekter? Eller overdådig og pompøs tekst(løgn?) og beskrivelse av produktene sine??? Ikke vet jeg ,men klarer liksom ikke å finne noe å rapportere, selv om jeg kunne godt tenkt meg at noen gjorde det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tingene som nevnes her i teksten som klare feil, er jo helt korrekte.

Det betyr ikke at andre som kanskje kjenner igjen et instrument som "gitar" på et bilde, der de fleste i verden er, har forståelse for at profilen som er oppgitt som EC's preferanse er en uriktig opplysning.
Jeg har ingen problemer med å rapportere ting og tang på Finn, men dette er over en grense der det er så nerdete at det ikke lar seg forsvare, spør du meg.

Det er ikke min jobb å beskytte mennesker som har mer penger enn kunnskap fra å betale godt for en vare.

Trenger noen det, så er jeg ledig som dyktig konsulent ved gitarinnkjøp for både tannleger, advokater, aksjemeglere og andre med høy lønn.

Trolig er jo gitarene gode instrumenter, om enn kanskje verdt litt mindre enn det de legges ut for. Det har aldri vært forbudt å lage noe, lage en mer eller mindre troverdig myte og ta seg godt betalt.

Ta en kikke på damesko- og vesker, så der dere hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kunne ikke gitt mer faen i kverrulanter som deg. Bry deg om noe annet, når det kommer til gitarer så ligger jeg langt over din liga vedrørende kunnskap.

My new hero! Det her er faen meg signaturverdig ass, just EPIC shiz! Just love me a good internets meltdown.

Men Castor, litt mer bekymret over din interesse for damesko jeg ass............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde også en partso squier/fender tele, med hjemmerelic og litt usa deler til salgs for CS-penger. Hevdet da i annonsen at halsen kunne være Squier, men det visste han ikke. Den var usnsett å regne som en CS.

Det ligger btw noen gitarklipp av ham på youtube.

Han må forresten på ingen måte forveksles med 6strings, som også er fra Farsund, men er en knakende god kar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm- husk nå på at det ikke er rom for ting som smaker av "uthenging" av mennesker her på forumet.

Greit nok å påpeke faktafeil og dele erfaringer, men så er det bra, ikke sant?

Ikke skriv noe du ikke ville ha gjort om tråden hadde handlet om deg. Ved at en hel gjeng sitter på nettet og nøster sammen informasjonsbiter her og der, kan det som en helhet framstå som litt utrivelig, og ikke nødvendigvis gi et helt bilde.

Dette er en forhåndsmodereringspost, reaksjoner på moderering tas på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste taler. Har på grunn av dette ikke uttalt meg om saken. Det har seg nemlig slik at jeg solgte en av mine første gitarer til denne karen da han enda var en guttunge for nærmere tjue år siden. Var et litt trøblete salg, men ser jo ut til at gitarinterressen vokste til noe for ham :-)

Alt i alt tror jeg nok at han er en ok kar, som kanskje farer med litt store ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den karen vet virkelig hva han snakker om!!!

Se her hva han skriver om 50th Anniversary Stratten han selger:

"Hals: 9.5" radius C profil. 22 frets. Eric Clapton's første valg dette.

Også satin lakkeringsjobben på baksiden av halsen foretrekkes av Clapton og ikke minst Robert Johnsen."

Hvem er Robert Johnsen? Han er tydeligvis bedre kjent enn Clapton.

Kan det være Robert Johnson? Han døde i så fall i 1938.

Og da er det sterkt å vite hva slags lakkering han foretrekker på baksiden av halsen.

Han følger tydeligvis med på denne tråden for annonsen er nå rettet opp i. Er ikke lenger robert men eric johnsen som spiller strat og prisen er satt ned

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?sub_category=92&q=Farsund&category=86&sort=5&ref=fas&finnkode=45880968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.