Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har handlet her?


mrwarensemble

Anbefalte innlegg

Og jeg er vel strengt talt en av de mest seriøse over 20år uten å ha lurt en eneste kunde. Det er ei fjær som har blitt til ti høns. Jeg har hørt noen utdrag fra det forumet og jeg kan ikke annet enn å riste på hodet. For meg virker det som meget lite kvalifiserte mennesker som synser og sanser med skjulte agendaer uten godt nok grunnlag til å uttale seg. Jeg kjenner folk hos både gibson og fender usa og de vet mer enn hva man gjør i norge. Jeg har kontakter i usa, japan og england som ligger milevis foran luthmann og fender skandinavia. Vil ikke ta denne diskusjonen videre. Dere lytter jo ikke på hva jeg sier uansett. Blir for dumt.

Fantastisk!

Endret av E5150
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom tråden i Kjøp og Salg-gruppa. Ser jo på en måte poenget til fyren, at man kan ta det personlig med han, men samtidig må han jo være en jævlig dårlig salgsmann... Lange innlegg med lite innhold, hvor budskapet er "Jeg kjenner folk i andre land, Norge har ikke peiling på gitarer, jeg gjør verdens beste arbeid med verdens beste garanti (han skriver helt seriøst at han har verdens beste garanti...), jeg har massevis av fornøyde kunder hvorav ingen kan vises til."

Kort oppsummert: Han er sinnsykt flink, all kritikk mot ham er uinteressant og feil, og han har absolutt ingen referanser. Men han kjenner folk, ass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig fyren er flink, men han befinner seg veldig ofte... la meg si i ytterkant av sannheten, til at jeg hadde tatt sjansen på å røre noe denne karen har vært borti.

Edit: Typos

Endret av Gmal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forøvrig en annonse han hadde på Finn der han solgte en partsocaster som var satt sammen av Avril Lavigne kropp og hals som han sa antagelig var en Squier, men for alt han visste kunne være USA Fender. Der fikk jeg ennå dårligere inntrykk av kunnskapen. Man trenger bare sjekke trussrod så vet man. Men for all del kan han være flink. Det er bare det at ting skurrer så voldsomt på så mange plan. På en av telene han reklamerte for så det ut som tunerne var rotete montert også...

Endret av Brekkvasselven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.