Gå til innhold
mrwarensemble

Noen som har handlet her?

Anbefalte innlegg

Som den finn.no rytteren jeg er så er jeg innom finn noen ganger for dagen og kikker som sikkert mangen andre her inne..... Jeg ser til stadighet annonser fra denne karen her http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45880968 og begynner å lure litt på hva dette egentilg er for noe. Vannvittige overdådige tekster på annonsen og noen hinsides priser på det han selger.... Så, spørsmålet er altså.... Er det noen som har hatt noe med denne karen å gjøre? Eller evt har handlet noe fra han????

Her er alle annonsene han har ute

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45623801&searchQuery=Farsund

Endret av mrwarensemble

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får litt sånn følelese av ganske høy kalkulert risiko her.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener høye priser, kombinert med bruktkjøp av privatperson, altså null form for garantier av noe slag = høy risiko.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn-annonsen oppgir uansett at han annonserer som privatperson. Det kan han alltid bruke mot en kjøper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får en dårlig feeling jeg også. Lurer på om det kan være samme karen som skulle selge en relica sg med tnt signaturer for en god tid tilbake. Trenger ikke være noe galt med selgeren altså, mener han heter robert egra eller noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke noe foretak på robert egra foruten RVI records i farsund. Skeptisk dersom han driver næringsvirksomhet uten å være registrert som et foretak. Betaler han skatt og mva for jobbene og salgene han utfører? Hvorfor nevner han ingenting om reklamasjonsrett på reparasjoner?

Nettsiden er lite spesifikk, men jeg har ikke vært i kontakt med robert og skal derfor være forsiktig med å fraråde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker på jobbene han tar på seg at han har peil....men mye ord;-)

Ja, det er nettopp det jeg også synes. Hele karen og opplegget virker meget fishy og så er det jo ofte sånn erfaringsmessig at de som skriker høyest ofte ikke har helt peiling på det de snakker om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke noe foretak på robert egra foruten RVI records i farsund. Skeptisk dersom han driver næringsvirksomhet uten å være registrert som et foretak. Betaler han skatt og mva for jobbene og salgene han utfører? Hvorfor nevner han ingenting om reklamasjonsrett på reparasjoner?

Nettsiden er lite spesifikk, men jeg har ikke vært i kontakt med robert og skal derfor være forsiktig med å fraråde.

Han er innom håndverkerloven og nevner 1 års garanti på nettsiden sin, men denne loven sier ingenting om garantitider så vidt jeg vet, kan ha feil selvsagt. Han sier også at han etter håndverkloven gir 50% avslag på reperasjoner på kjøpt utstyr fra han det første året. Dette har jo ikke noe med håndverkerloven å gjøre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet i hvertfall at dersom det hadde vært meg som drev slik, så hadde jeg oppgitt firma, samt skrevet noe om garantier og reklamasjonsrett i h.h.t. norsk lovgivning.

Om han opererer som privatperson, så ville jeg aldri ha handlet for flere titallstusen kroner uten å ha forvisset meg om at fyren er seriøs, og at prisene er ryddige. I dette tilfellet ville det ha medført at jeg visste nøyaktig hva jeg skulle ha, hva det bør koste i markedet, samt at jeg ville ha reist til Farsund og tatt kjøpsobjektet i øyensyn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gitaren er jo sikkert mogleg å kjøpe. 50ani er gode gitarar ;)

Men fyren og prisen er åpenbart tvilsom...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å ta kontakt med fyren og gjøre litt research før man dømmer? Kan gå i begge retninger, men ofte blir man litt klokere i stedet for å spekulere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.