Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har handlet her?


mrwarensemble

Anbefalte innlegg

Som den finn.no rytteren jeg er så er jeg innom finn noen ganger for dagen og kikker som sikkert mangen andre her inne..... Jeg ser til stadighet annonser fra denne karen her http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45880968 og begynner å lure litt på hva dette egentilg er for noe. Vannvittige overdådige tekster på annonsen og noen hinsides priser på det han selger.... Så, spørsmålet er altså.... Er det noen som har hatt noe med denne karen å gjøre? Eller evt har handlet noe fra han????

Her er alle annonsene han har ute

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45623801&searchQuery=Farsund

Endret av mrwarensemble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noe foretak på robert egra foruten RVI records i farsund. Skeptisk dersom han driver næringsvirksomhet uten å være registrert som et foretak. Betaler han skatt og mva for jobbene og salgene han utfører? Hvorfor nevner han ingenting om reklamasjonsrett på reparasjoner?

Nettsiden er lite spesifikk, men jeg har ikke vært i kontakt med robert og skal derfor være forsiktig med å fraråde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noe foretak på robert egra foruten RVI records i farsund. Skeptisk dersom han driver næringsvirksomhet uten å være registrert som et foretak. Betaler han skatt og mva for jobbene og salgene han utfører? Hvorfor nevner han ingenting om reklamasjonsrett på reparasjoner?

Nettsiden er lite spesifikk, men jeg har ikke vært i kontakt med robert og skal derfor være forsiktig med å fraråde.

Han er innom håndverkerloven og nevner 1 års garanti på nettsiden sin, men denne loven sier ingenting om garantitider så vidt jeg vet, kan ha feil selvsagt. Han sier også at han etter håndverkloven gir 50% avslag på reperasjoner på kjøpt utstyr fra han det første året. Dette har jo ikke noe med håndverkerloven å gjøre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet i hvertfall at dersom det hadde vært meg som drev slik, så hadde jeg oppgitt firma, samt skrevet noe om garantier og reklamasjonsrett i h.h.t. norsk lovgivning.

Om han opererer som privatperson, så ville jeg aldri ha handlet for flere titallstusen kroner uten å ha forvisset meg om at fyren er seriøs, og at prisene er ryddige. I dette tilfellet ville det ha medført at jeg visste nøyaktig hva jeg skulle ha, hva det bør koste i markedet, samt at jeg ville ha reist til Farsund og tatt kjøpsobjektet i øyensyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.