Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har handlet her?


mrwarensemble

Anbefalte innlegg

Jeg har erfaring med denne karen. å skjønne lite av hva dere skriver om dårlig omtale.

Har kjøpt gitar av han og jeg er kjempefornøyd.

Fått bekreftet av produsent også at gitaren er autentisk.

Prisen synes jeg heller ikke er noe å klage på, synes dere prisen er høy så får dere handle en annen plass. Så det er opp til dere, men deretter har dere en topp kundeservice.

Noe som man ikke får hvis du skal handle fra billigste selger eller fra webben.

Har dere et problemer med salget så er det vel bare å skrive en kontrakt, samt at dere har kjøpsloven i deres hender. Men som sagt i et tidligere innlegg at litt research skader ikke. Tok et par telefoner til han, samt undersøkte på webben. Ikke alt som står på forum er rett heller, mange sitter å svartmaler andre.

Har også fått reparert en eldre kassegitar hos han og vil si han er en meget god gitarmaker.

Han fikset opp noe hull etter gamle skruer, byttet sadel og nøtt samt fjernet lakk søl på halsen etter at halsen var limt fra en tidligere skade. Det var gjort av en større aktør her i Norge og prisen var ganske stiv den gang. Og som en handverker selv kommer jeg ikke til å levere gitarene mine til denne aktøren igjen. Det handler om yrkesstolthet når du reparere noe som ikke er ditt.

Jeg er kjempefornøyd med jobben og den kundeservice han har gjort.

Kommer til å handle hos han igjen og sende mine gitarer til han hvis noe må gjøres.

Jeg vil anbefale han både som selger og gitarmaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første innlegg.... Det er noe i setningsoppbyggingen her som gjør meg en smule skeptisk ......

å med det menne du?

Kansje litt æ e litt rar, men e bare vant te å skriv på trøndersk. deffor?

Men æ står for det æ har skrevet å det e fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Rob relic guitars & restorations " på Facebook .

En av de få "likes" på siden er gitt av en fra Trøndelag på fb siden .......

å hva så har dette med saken å gjøre spør du meg?

er dere ute etter å henge ut folk? som jeg har sagt så har jeg ikke problemer med denne karen.

synser, anntydninger hører janteloven til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å hva så har dette med saken å gjøre spør du meg?

er dere ute etter å henge ut folk? som jeg har sagt så har jeg ikke problemer med denne karen.

synser, anntydninger hører janteloven til.

Det der var det vel kanskje jeg som utløste. Beklager det, det var ikke meningen å forverre noe ubegrunnet.

Helt greit at du går god for fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Får en dårlig feeling jeg også. Lurer på om det kan være samme karen som skulle selge en relica sg med tnt signaturer for en god tid tilbake. Trenger ikke være noe galt med selgeren altså, mener han heter robert egra eller noe.

mmmhmmm... https://www.facebook.com/robrelic/photos/a.397818933655107.1073741828.396392447131089/422334594536874/?type=1&theater hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.