Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjemme-lakket Eddie Van Halen 5150 gitar x)


toro1504

Anbefalte innlegg

For noen uker siden satt jeg å så på youtube, på videoer av hvordan man lakker gitaren sin, og av folk som har gjort det.

Inne i hjørnet på rommet mitt sto den en gammel 1000 kroners Morgan Strar kopi, som jeg absolutt aldri bruker.

Så jeg bestemte meg for å ha det litt gøy! :D

Her er resultatet!

btw, den ble såklart ikke helt lik EVH 5150, hadde ikke samme gitar, og som du kansje ser har jeg ikke med de tynneste stripene med hvit, men jeg syns gitaren ble ganske bra uansett, ihvertfall til å være første gang ;)

post-8514-0-12271500-1336931909_thumb.jp

post-8514-0-89967600-1336931970_thumb.jp

post-8514-0-66281200-1336932023_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det gjorde jeg xD når jeg endelig var ferdig med å lakkere, så skulle den jo settes sammen såklart... og hadde ikke riktig skrutrekker til stemmeskruene haha..

så det ble litt problemer der, men det største var nok med elektronikken, første gang jeg plugget den i etter jeg lakka den var det bare støy, og når jeg hadde lodda pick-up switchen og ground, volum osv riktig, fant jeg til slutt at det var en liten ledning på pickup-switchen some gjorde det, men det tok ca en uke før jeg fant det ut :S

ellers gikk det faktisk ganske lett, mye mindre jobb en det jeg trudde, og resultatet syns jeg ble ganske bra og, så x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.