Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Grisebillig?


Pledrik

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Når jeg snakka med han så sa han at det var et par som skulle komme å se på gitarene i kveld, men skulle ta kontakt om det var noe igjen.

Får se hva som er igjen etter besøkene, tenkte jeg skulle gå for Straten om den er tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun: Jeg tolker det som det er mer enn bare lakken som er fjerna nå det står i annonsen at halsen er nedslipt fordi han fortrekker tynnere hals. Men, jeg kan jo ta feil......

Jeg tolker det dithen at han selger gitarene pga. at han liker tynnere halser. Det ser jo igrunnen ikke ut som om det er slipet bort mye av treverket under lakken heller, men det er jo vanskelig å se på bildene.

Jeg klarer i grunnen heller ikke å se hvor bra eller dårlig relicjobben på R6'en er ut fra de bildene i annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg snakka med han så sa han at det var et par som skulle komme å se på gitarene i kveld, men skulle ta kontakt om det var noe igjen.

Får se hva som er igjen etter besøkene, tenkte jeg skulle gå for Straten om den er tilgjengelig.

Vurderte det samme, men føler at det er for godt til å være sant for min del. My loss if not. Vi får håpe at selgeren er på den riktige siden av gitarverdenen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte det samme, men føler at det er for godt til å være sant for min del. My loss if not. Vi får håpe at selgeren er på den riktige siden av gitarverdenen=)

Njæ. Solgte en original '76 Strat for 4500 kr, for et par år siden...og i fjor solgte jeg en '77 Strat med Fender Custom Shop plekterbrett / pickups for 6000 kr.

70-talls strater må nok være 100% original og strøken om man ønsker å få noe for de (i motsetning til pre-CBS hvor det holder at bare halsen eller kroppen er original, og man straks får astronomiske summer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæ. Solgte en original '76 Strat for 4500 kr, for et par år siden...og i fjor solgte jeg en '77 Strat med Fender Custom Shop plekterbrett / pickups for 6000 kr.

70-talls strater må nok være 100% original og strøken om man ønsker å få noe for de (i motsetning til pre-CBS hvor det holder at bare halsen eller kroppen er original, og man straks får astronomiske summer)

Godt at vi har folk som har peiling på forumet=)

Hva er pre-CBS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.