Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Djent/Math metal


ØysteinH

Anbefalte innlegg

All of these bands wouldn't sound like they do now if it wasn't for my friends Meshuggah.

And that pretty much sums up how I feel about this soon-to-be(if not already) movement.

Everything just sounds like Meshuggah. You can add clean vocals, nifty actoustic guitar passages or dolphins shooting otherworldly sounds through their blowholes, and it will still sound like a second-rate Meshuggah coverband at best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er jo tross alt et "forum for diskusjon" så det må jo være lov å uttale sin mening. Men er absolutt for greia at meninga bør være grunnlagt... Personlig kjenner jeg at jeg liker ekstremt lite av nye Djentsaker eller hva man skal kalle det, men er blodfan av meshuggah og ting som likner, hehe, og har ørene konstant åpne for noe nytt og fraicht!..

Det jeg prøver å si er at det bør være rom for saklig diskusjon i tillegg til hyllester i denne tråden.

Kjenner jeg er litt irritert når jeg skriver denne tråden og leser innleggene til aphelion.. Greit at man ikke liker noe, men når man tross alt er moderator og spiller i et relativt sjangertrangt band selv bør man være litt mer åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker du platesamlinga mi så ser du at jeg nok er litt mer åpen enn de fleste andre her, men akkurat de greiene her får jeg virkelig ikke taket på :P Digger forøvrig Meshuggah selv, men dette? Njeh. Hørte gjennom hele Periphery-skiva i går, samt noe greier av TesseracT, og jeg skjønner virkelig ikke cluet med den boybandvokalen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.