Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Djent/Math metal


ØysteinH

Anbefalte innlegg

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

http://www.facebook.com/event.php?eid=179670318744344

Faceless, Born of Osiris og Veil of Maya live på Sub Scene i Oslo 31. Mai

...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alt moroa må selvsagt skje i Oslo. Blir vel ikke mye penger av å spille andre steder her i Norge tenker jeg.

The Faceless (Og resten av gjengen, for all del) hadde vært sååååå kult å fått med meg, blir nok siste gangen på en stund de kommer til norge og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da koster du på deg en togtur eller flybillett til Oslo!

All moroa skjer selvfølgelig i Sverige og resten av Europa, for faen. Er ikke lenge siden jeg så at Architects spilte TRE gigger forskjellige steder i Sverige uten å gidde å ta en liten svipptur til Norge..

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen har blitt flinkere, men ikke flinke nok :) Syns noen folk må bli flinkere til å booke disse bandene... De vil garantert spille forskjellige steder. Syns det er trist at det er så mye konsertplasser som kan bli brukt, men som står å trekker støv til neste 'ayabayakana quartet' eller nesten 'dunkdunkdunk skitten rave crap' kommer til byen. Gleder meg til å se Mastodon spille i Grieghallen, som bør være en øyeåpner :) Se på Gojira som spiller i Norge hvert år nå, og som oftest ikke bare en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.