Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

RIFF Kåring av verdens beste gitarist


Hans Majestet

Anbefalte innlegg

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jippi!!! Petrucci vant!!! Konge... Jeg liker ham skikkelig... Han lager jo kule riff og soloer så jeg syntes han fortjente det... Men irriterer meg at han måtte spille så jævli fort på det nye albumet.... Alt gikk fort... Syntes det avr kulere før da han spilte rolig å på hivde in noe kjapt en liten stund...... Samma live oxo... Jeg bestilte DVD Scenes From A Memory å gledet meg villt til å se den... Når jeg fikk den ble jeg nesten lei meg fordi han skulle spille allt så fort... Han ødela litt på den dvdn... Men jeg digger hamm.. PETRUCCI all the way:):):):):):):):):) Det var mi mening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gilmour er jo best

han er alt for god. fjorten divisjoner over vai, petrucci og hvem det skal være...

Amen.

gilmour er jo best

han er alt for god. fjorten divisjoner over vai, petrucci og hvem det skal være...

Gilmour klarer ikke å lage overtone på sin egen solo på comfortably numb engang han, trenger hundre forsøk.. :P

Lurer på om du har hørt liveversjonene. Dave treffer på samtlige overtoner han vil. Han bare bruker det som et "krydder" til lyden.

Det er jo som om jeg skal si "Vai greier jo ikke å tråkke på volumpedalen på Whispering a Prayer." :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.