Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

RIFF Kåring av verdens beste gitarist


Hans Majestet

Anbefalte innlegg

Offtopic:

"Best" er fakta, akkurat som at jorden er rund og at Vanilla Coke smaker dritt.

Litt dobbelmoral her, ettersom at Vanilla Coke er himmel på flaske. :P

Forøvrig er jeg ellers enig med deg i at uttrykket "best" ikke kan brukes om noen gitarist her i verden, i den sammenheng at det er endelig og et faktum. Hvorfor kan man ikke endre navnet på samtlige slike avstemminger til "mest populære gitarist" ellernoe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Best" er fakta, akkurat som at jorden er rund og at Vanilla Coke smaker dritt.

Litt dobbelmoral her, ettersom at Vanilla Coke er himmel på flaske. :P

Ironi er en vidunderlig ting. :D

Når det er sagt, så synes jeg fremdeles det smaker elgmig... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vai har alltid kjempet om å ha rykte på seg til å være den ubestridte ener. Jeg har ikke noe sans for fyr'n, og mener han oppåtil er en elendig komponist. Men det er nå bare min mening... Eneste som betyr noe for meg, er når jeg hører Petrucci spille. Det er som en berg og dal bane med følelser :D Er forsåvidt enig i at slike kåringer er teite, men Petrucci topper ikke den lista for ingenting. Han er så absolutt blandt toppen av gitarister som har labba rundt på denne jorda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
Doktorgrad i musikk...  Trur du jeg har lattis eller  :lol:  

Kan jo ikke like en persons skaperverk fordi han har doktorgrad i musikk hah. Jeg hører på musikken jeg, og det jeg hører fra vedkommende liker jeg ikke.

'

WORD UP, DAWG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh .. ja ja .. syns hva dere vil . Petrucci sucks donkeyballs.

Bare han kaster nok kjipe sekstendeler og riff som skifter taktart på deg Petrucci , så mener nok du at det eier. Og greit det , er ikke så veldig lenge til du skifter mening tror jeg . Jeg og var litt DT fan før , men herregud det blir kjedelig i lengden *gjeeesp*

Om du mener Vai er en dårlig komponist så droppet du enda et par hakk på respekt-lista mi ... for shame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange har ikke vært verdens beste gitarist a?

Herregud, det er sikkert en ukjent 10år gammel gatemusiker, i et middelhavsland som spiller ræva av både vai og satan på klassisk gitar.

Hvis det bare er teknikk og hastighet som er kriterier for verdens beste gitarist, er jeg en vanilla coke-iker

Dessuten er gitarteknikk umulig å måle.

Den beste spurteren er den som kommer fortest til mål. Det er ikke sikkert han hadde god teknikk. Men det vi forventer med verdens beste løper er at han er raskest.

På gitarsiden er det værre. noen mener fart og sånt er viktigst. Men det mener ikke jeg. Men det gjør noen andre.

Nilsefix, hvor befinner jeg meg på den "respekt-lista" di a? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

respektlista ...JEEEZZZ.....

Ær'e status å være på den lista eller ? ......

HAHAHA....... ok, jeg er nummer 1 på den lista likevel! :D

Mike Keneally er min nummer 1 gitarist ...... Vai er en god nummer 2

teknikk eller ikke ..... who cares ...

en ting som ikke kan bestrides er at Vai er en av verdens beste låtskrivere og en av verdens beste gitarister ..... hvorvidt han er den beste .... vel .... så lenge jeg liker'n sjøl .....

og jeg er såååååååå enig i at Petrucci er KANONKJEDELIG !!

hvor teknisk god eller rask han er det driiiter jeg en lang marsj i ..... det er kjedelig å høre på !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
Heh ..  ja ja .. syns hva dere vil . Petrucci sucks donkeyballs.  

Bare han kaster nok kjipe sekstendeler og riff som skifter taktart på deg Petrucci , så mener nok du at det eier. Og greit det , er ikke så veldig lenge til du skifter mening tror jeg . Jeg og var litt DT fan før , men herregud det blir kjedelig i lengden *gjeeesp*

Om du mener Vai er en dårlig komponist så droppet du enda et par hakk på respekt-lista mi ... for shame

Tror ikke noen bryr seg om de er høyt oppe på denne "respekt"-lista di.

Og kåringer er teite, da det går på personlig smak. Synes vi kan avslutte diskusjonen slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke like en persons skaperverk fordi han har doktorgrad i musikk hah. Jeg hører på musikken jeg, og det jeg hører fra vedkommende liker jeg ikke.

har du hørt tender surrender?

hør den, så vil du kanskje forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.