Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

RIFF Kåring av verdens beste gitarist


Hans Majestet

Anbefalte innlegg

jeg tror vai er best, både når det gjelder teknikk og komponering.  

teori har han også peiling på, jeg tror ikke det er mange andre kjente gitarister som har doktorgrad i musikk.

Frank Gambale har bedre teknikk.

Allan Holdsworth kan mye mer teori.

osv. (komposisjon er en ren smakssak, og det tror jeg du vet)

Skjønner du hva jeg vil frem til? Det er ALLTID noen som er bedre, og alle har sine styrker og svakheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ah... skal vi ikke bare drite i hvem som er best og bare bli enig i at alle sammen, både petrucci, vai, satriani og alle andre som har blitt nevnt, er sykt flinke alle sammen?

dette blir bare en meningsløs diskusjon med masse useriøse poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Bungle; Du har herved falt hele *telle på fingra* to, nei fire hakk faktisk på respektlista mi !   Passe seg NÅ  hehe  :P

åååååå nå ble jeg redd :lol: :lol:

sorry ... liker ikke Petrucci ... :P

Mike Keneally er sjef .... hvis du/dere ikke har hørt han så MÅ dere gjøre noe med det !!

www.radiokeneally.com - Mike Keneally musikk 24/7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Steve Vai er verdens beste gitarist, jeg syntes han er best, og står for det. Når mange sier at det ikke går ann å si best, det er jo helt feil! Jeg syntes han er verdens beste gitarist på alle punkter, det mener JEG. :wink:

Petrucci er sikkert dyktig han, men ikke i nærheten av Vai. Da mener jeg ikke alltid spillemessig, men jeg syntes det er dobbelt (om ikke trippelt) så herlig å se Vai spille enn Petrucci, da mener jeg på film, for jeg har ikke sett Petrucci live, Vai var helt fantastisk i Oslo! :wink: Utrolig stor opplevelse. Som jeg sa med spillemessig i stad, da mener jeg at man trenger ikke altid være best på shredding eller helt rent teknisk sett. Bare se på Angus Young..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Steve Vai er verdens beste gitarist, jeg syntes han er best, og står for det. Når mange sier at det ikke går ann å si best, det er jo helt feil!  

Nei nei nei...du har ikke lært noe...hysj på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Steve Vai er verdens beste gitarist, jeg syntes han er best, og står for det. Når mange sier at det ikke går ann å si best, det er jo helt feil! Jeg syntes han er verdens beste gitarist på alle punkter, det mener JEG. :wink:  

Jeg sa ikke at det ikke gikk an å si det. Jeg bare kan ikke garantere for at det er helt vettugt... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Doktorgrad i musikk". Det høres så kjedelig ut.

For meg så er musikk frihet, ikke begrenset til teori og møkk.

Håper, for din skyld, at du en gang ser ironien i det.

Hvis du mener at kunnskaper om teori har har gitt Steve Vai begrensninger, så gjerne for meg.

Men du tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.