Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ferdig med min instrumentale demo


GonWild

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ligger og hører på tittelsporet nå og gleder meg som en gris til resten kommer ned! Dette var meget bra syns jeg. I sær til å være på hobbystadiet! flink er du :)

Må også gi deg props for at du tar dette seriøst og ikke bare viker unna med den "ah, tok bare opp på 5 min, er bare tulleprosjekt" slik man ser av og til når folk får kritikk. Stå på :)

mvh Kristoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skikkelig fett dette!

har lite å utsette på det, spes ettersom det er en demo, ingen demoer er perfekte :D

Si ifra hvis du trenger en guitartech til din komne norgesturné :D

Hilsen gitartechen til Morten i Lipstick Liontigers... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow ! positiv energi! :D

takker tusen ganger og opp i mente for hjertevarme anmeldelser.

Alle timene foran PC'en med gitaren, gir nå plutselig fullstendig mening. :P

Setter pris på det folkens!

Ludde>heiiii... på slutten av sang nr 2 var det jo en steve vai greie!!!
..hehe..er sikkert ikke bare der det er en vai greie. stor fan :) Man prøver jo å være orginal da, men ting sniker seg inn over alt. En artig ting jeg oppdaget i ettertid, er refrenget på "towards.." hvor rytmen går helt likt "ill take the rain" med r.e.m. ...snodig...jaja.. bryr meg ikke så mye om det, så lenge det ikke blir åpenlyst rip off.

Fikk en oppg. på skola om å lage en presentasjon av noe vi interesserte oss for... og jeg måtte selvsagt bare lage en tribute til gitaren heeh..

har akkurat lagt den ut. ta en titt den som vil. http://www.stud.ntnu.no/~eirikhak/oving3.swf

-Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult nok, men trommeprogging kan du ikke :D hehe. Kan være at du vil ha det sånn, men akkurat det var verken kult eller fint.

Blir kanskje litt lange sanger uten at det skjer noe nytt, f.eks på Emotionless der du spiller "temaet" altfor mange ganger.

Prøv å finn på noe annerledes gjennom sangen.

Men ellers helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var dritfett der trommene kom inn! Men av og til er det noe som ikke er helt i takt med hverandre, men jegveitafaen hva det er. Tøft som snus ihvertfall, flotte melodier og fine toner!

Og i det partiet like etter at trommene er kommet inn er det noe som høres off-key ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her var dritkult! Litt enig i det de andre skrev med trommene, men det er ikke noe man legger veldig merke til, og heller ikke noe jeg kunne gjort bedre selv :P Den Satriani sangen du spellte.. Hvem sang var det? Har samma gitar som deg da;D hvor gammel er du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.