Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bygger Studio!


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har nå kjøpt inn alt utstyr, og har hentet det meste også. :)

Det jeg har kjøpt er:

Apple mac pro 2,4 GHz 8-core

Presonus Studiolive 24.4.2

Presonus HP60 (headphone controller)

M-Audio Keystation 61es

Monitorer:

Acoustic Energy Ae22-04

Acoustic Energy Prosub Ae22-08

+Universal Acoustics Vibro Pads (til å sette monitorene på.)

Akkustikk:

Primacoustic Broadway london 12A Kit (til kontrollrom)

Clearsonic Isopac A (for trommer)

Clearsonic Isopack G (for vokal/akkustiske instrumenter)

Headphones:

BeyerDynamic DT 770 M (til inspilling av trommer)

2 stk Audiotechnica ATH-M50 (til lytting inspilling av øvrige ting)

Mic'er:

Mitek CV4

Mitec C7

Trommemic'er:

2 stk Shure sm57

2 stk Røde NT55

2 stk Sontronics STC-2 Silver

4 stk Sennheiser e904

Sennheiser e902

Shure Beta 91

+Multikabler, stativer, og diverse annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig tråd, og flott å se at noen gjør noe med det de har lyst til å gjøre! 165.000,- er faktisk ikke mye penger, hvis man tenker seg om. (Man kan f.eks ha gammel bil i stedet for en relativt ny, så er man der...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jepp. Det gjør de. Men etter å snakket med bransjefolk, er vel dommen at man helst skal ligge unna. Det har vært veldig mye feil på Phonic- produktene. Nå hevdes det at kvaliteten er økt, men jeg har rett og slett blitt frarådet av folk med lang erfaring, som for eksempel anbefaler andre rimelige produkter som for eksempel Behringer, å rett og slett ligge unna. Litt dumt, for det ser jo ut som et skikkelig anvendelig produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK! oppdatering med bilder! Ikke veldig gode bilder, da. Og man ser godt at det ikke er ferdig enda. men det nærmer seg! :) Nå har jeg fått lagt tepper, og har fått bygget opp Akustikk-buene i innspillingsrommet :)

IMG_1538.jpg

Her er en komplett Clearsonic A pakke, som ser slik ut: http://www.silentsource.com/images/clearsonic_isopac_a.jpg

IMG_1539.jpg

Det her er da en Clearsonic G pakke, som ser slik ut: http://www.bhphotovideo.com/images/images345x345/401124.jpg

Det er veldig dårlige bilder, så man ser det ikke så godt, derfor jeg la med andre bilder (hvis jeg fikk det til da :P )

IMG_1544.jpg

4 plexiplater til overs, som jeg skal bruke der det trengs. Trommebua må nok bli litt større for å få plass til trommene, så ihvertfall 2 av de blir brukt der :)

IMG_1541.jpg

Kontrollrom, med teppe nå, og noe av utstyret stående. Mikker, xlr, Monitorer og sub, og 2 par hodetelefoner.

IMG_1542.jpg

vinduet mellom kontrollrom og innspillingsrom.

IMG_1540.jpg

Døråpning inn til pauserom(nå lager). Det blir nok ikke dør her, skal se om jeg får gjort noe lurt med den åpningen :D

Så! imorgen, Onsdag 13.10.2010, skal vi få strøm inn her igjen, og vi skal sette inn trommesettet, så vi får vite hvor stor plass det trenger, og hvor stor trommebua må være. :)

Endret av LesMarshall92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.