Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bygger Studio!


Anbefalte innlegg

I dag har jeg begynt med gulvlister i studioet! ble ferdig med kontrollrommet, men når jeg begynte på vegg 2 i innspillingsrommet skjedde det noe. Tadaaa. Hele låven ble mørklagt. Hva hadde skjedd? jo, jeg hadde selvfølgelig punktert en kabel med spikerpistolen.. jaja. Dette blir fikset på Onsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

altså, de skaper et "rom i rommet" da. Så lyden er helt tørr og dempet inni der. Godt kontrollerte inspillingsforhold vil jeg kalle det. du merker det med EN gang når du går inn i de, at atmosfæren er helt annerledes, hvis jeg kan kalle det det :)

Veldig stor forskjell! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte de ihvertfall :D

Nye bilder kommer nok iløpet av helga, da jeg har utsatt ferdig-datoen en ukes tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AH HERREGUD!!! JAAAAA :D

nå er jeg 99,9% ferdig her, og kaller meg ferdig. jeg glemte nemlig å liste dørene på utsiden av rommene før jeg ga meg idag. menmen. Også er det noe strøm igjen, men dette blir fikset av min kjære trommis på onsdag!

HER! er bilder :D

Først av kontrollrommet:

IMG_1278.jpg

IMG_1295.jpg

IMG_1296.jpg

IMG_1297.jpg

IMG_1298.jpg

IMG_1299.jpg

IMG_1300.jpg

Så av innspillings/øvingsrom:

IMG_1294.jpg

IMG_1292.jpg

IMG_1291.jpg

IMG_1290.jpg

IMG_1289.jpg

IMG_1279.jpg

Hull til Multikabler fra innspillingsrom til kontrollrom:

IMG_1304.jpg

Så av noe av rotet vårt i det andre rommet :D :

IMG_1301.jpg

IMG_1302.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, LesMarshall. Ser ut som det er bittelitt ryddejobb igjen, men ellers ser jo dette aldeles nydelig ut. Må si jeg er litt mer enn en smule misunnelig!

Ser du har masse artige instrumenter der, rosa ukulele og greier. Hvilket merke er det på det hvite trekkspillet man kan se nederst i bilde 10? Det med forsterkerne og den rosa ukulelen på forsterkeren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.