Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bygger Studio!


Anbefalte innlegg

Knutern: noen spesiell grunn? :) Jeg vurderer litt enda! :)

Eg brukte både PT LE 7.4 (?) og den daværende nyeste versjonen av Logic i året som gjekk. Uten å gå djupt i detaljar så fekk eg ein mykje betre opplevelse med PT og følte at prosjektet vart forbetra i den retningen eg ville. Det er nok ikkje til å legge skjul på at opplevelsen kjem sikkert til å variere fra kvar enkelt. Eg vart ihvertfall så overbevist at det endte med kjøpt av MBox2+Pro Tools LE 8.

Som nemnt virker det som om at Pro Tools er standarden. Det betyr nødvendigvis ikkje at det er nøyaktig det du trenger men eg synst du bør sjekke det ut samt Cubase og Logic. Hør med studioer i regionen og din lokale studiorelaterte butikk. Synst forøvrig at det blir for dumt å skrive X er latterlig dårlig fordi eg brukar Y.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, tror jeg prøver med logic i starten jeg.

Ang. Bilder! digitalkameraet har vært uten strøm i 2 dager nå, så jeg har bare et par iPhone-bilder å dele. lader opp det ordentlige kameraet nå, så imorgen blir det fine bilder!

I dag har vi gipset alle veggene, og isolert veggene inn til kontrollrommet. :)

IMG_0054.jpg

Under gipsingen.

IMG_0056.jpg

IMG_0057.jpg

Papp på veggen inn til kontrollrommet.

IMG_0058.jpg

Og med litt gips på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fader, svarte pokker... har funnet ut at jeg bygde "hullet" til vinduet for lite. Fikk beskjed av fyren jeg kjøpte vinduet av at det var 70x110.. Det viste seg å være 79x118 når jeg fikk det... Ikke rart han sa at han solgte det pga feilbestilling... da blir det å fikse det imorgen, før jeg får på gips på bakveggen der. svarte, mye ekstajobb.. Jaja. Må til med bajonettsag i morgen da. SVARTE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp er et vindu med karm. :)

Her kommer bilder! i dag har vi isolert ferdig, gjort om veggen riktig, slik at vinduet passer, og gipset ferdig.

IMG_1231.jpg

Dagen starter med bajonettsagen. jeg var så sinna pga at jeg hadde bygd feil, at jeg den saga der var synonymt med "KILL" i dag morges..

IMG_1225.jpg

Her er fortsatt isolasjonen i veggen, så det ble tatt ut.

IMG_1233.jpg

Begynt å kappe vekk totom-fire.

IMG_1234.jpg

Ferdig med kapping og montering. Morten sjekker gipsen på yttersiden.

IMG_1235.jpg

Montering av gips.

IMG_1241.jpg

Ikke mye igjen, her.

Jeg har faktisk ikke bilde av veggene komplette med gips, men det går sikkert fint.

Noe jeg derimot har bilder av er utsiden:

IMG_1238.jpg

Det her er rett utenfor døren til studioet :D Skal ryddes bort på mandag.

IMG_1242.jpg

Vinduet jeg skal bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.