Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beskytte effektknotter mot ufrivillig innstilling fra sko


Anbefalte innlegg

Når man har effekter i to rader på et pedalbrett er det lett å komme borti knottene på de forskjellige pedalene.

Digitech Hardwire har en genial løsning på dette som kalles stomplock, men det er et spesialdesignet gummilokk som kun passer på pedalen den hører til.

potmeterne på pedaler burde vært veldig hare å skru på, men det er de ikke

Jeg har ikke lyst til å gaffe alle pedalene :)

Hva gjør dere ?

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sliter litt med dette jeg også... Bare å flytte rundt på pedalbrettet i bagen kan føre til lydmessige overraskelser :) Det er mange som merker av posisjonene med sprittusj på ei teipremse under knottene eller direkte på pedalen, tror nok jeg går for noe slikt. Evt. Loctite på pot-ene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en idé jeg fikk i farten, har ikke prøvd selv. Hvis man tar av knotten, og setter fast borrelås på undersiden av knotten, samt på pedalen under knotten, og så skyver den så langt ned at de to lagene med borrelås "subber" i hverandre, vil den bli treg å vri på. Kanskje.

Jeg tenker selvsagt at man kun bruker de stive piggene på begge flatene, ikke den myke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.