Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beskytte effektknotter mot ufrivillig innstilling fra sko


Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det en Sitron sier dere?!? Ikke rart jeg har problemer når jeg følger oppskriften for å reparere en Renault...

Er nå på vei mot skammekroken, i full fart, og lover å skrive 100 ganger på den nytapetserte stueveggen "Citröen er ikke Rennå". :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og så tilbake til topic :D

Det er vel flere som plages med problemstillingen min og ønsker en løsning?

Alltid like kjipt å tråkke inn overdriven for å oppdage at den er på innesteme-nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler ikke sokker dersom du har en vill bassist med Dr.Martens-støvler i nærheten...

Dersom det er chicken head knobs kan muligens følgende idé funke: Ta et passe tykt stykke hard skumgummi eller lignende, og skjær ut plass til kyllinghodene (eller "hodet" på knottene, om du synes det høres bedre ut). Dermed kan du lime gummistykket fast til kantene på pedalen. Dersom gummien er tung nok (f.eks. gammel bilmatte) burde den holde seg på plass av seg selv (tyngdekraften er jo funnet opp allerede, så hvorfor ikke benytte den?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo at "stivsideborrelåsideén" min ble avfeid uten kommentar. Var den så dårlig? Jeg tror kanskje det vil fungere.

Ellers er kanskje gummipakninger under knottene noe å teste ut. Hullslager, og en neve billige pakninger til gammeldagse vannkraner burde være midt i blinken.

Synes forslagene dine høres veldig fornuftige ut (kanskje fordi gummiskive ideen falt meg inn også :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.