Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beskytte effektknotter mot ufrivillig innstilling fra sko


Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med noe slikt? Selges hos Smallbear for en rimelig penge :)

Pedal_Riser_in_context_web.jpg

Da skal du vel gå klar av overdriven?

Hmm, hva heter de? hvilke kategori ligger de under.

Har handla mye fra smallbear og er veldig fornøyd, men det beste menysystemet har de ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg kona ryker :D

og det blir et helvetes styr å drasse på :)

Trex skulle ha solgt en add-on til bretta sine for å heve "andre rekke"

huff, må jeg kjøpe nytt brett? jaaa de penga ja de panga er til bekymring og besvær. eller noe sånt.

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag noe lignende gummisaken til Hardwire, i isopor, armaflex eller lignende materiale.

Hva var galt med denne? Det er jo rimelig lett å skjære ut hull til knotter med en tapetkniv, bor og elko-kniv. Så har du beskyttet knottene, sitter den ikke skikkelig kan du gaffe den på plass, det er bedre enn å kjøre gaffa rett på knottene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får man ikke kjøpe ferdige brett med loop's integrert? Hadde dem satt på en 3 cm U-profil med ferdige hull i framkant eller bakkant kunne man selv montere brytere og hard-wire dem til jack-kontakter på pedalene. Vi kunne brukt dem til alt fra tap-tempo brytere til loopere og amp-switcher og dem hadde ikke tatt opp noe plass på brettet og kostet oss nill.

For å gi ideen enda mer hår på ballene ville jeg ha utstyrt brettet med batterilomme på undersiden slik at man kan sette inn 8 til 10 stk oppladbare batterier og sluppet tulle med strømkabel ut til brettene.

...jepp. Jeg skal bygge et slikt til meg selv en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring er det VELDIG mye som skal til før man kommer borti de enkelte potmeterene som har noe å si, så tror egentlig ikke det burde ha så mye å si... Det eneste jeg kan se er f. eks bassballs som har en stor skrue med ekstrem føslsomhet... Det mp jo være en grunn til at det aldri har vært noe stort marked for harwire sine stomplox før de kom med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring er det VELDIG mye som skal til før man kommer borti de enkelte potmeterene som har noe å si, så tror egentlig ikke det burde ha så mye å si... Det eneste jeg kan se er f. eks bassballs som har en stor skrue med ekstrem føslsomhet... Det mp jo være en grunn til at det aldri har vært noe stort marked for harwire sine stomplox før de kom med dem.

på mitt brett er det ekstremt enkelt å stille volum på TS9DX-en når man tråkker på flangeren :)

volum er øverst til høyre, bilde:

pedalbrett_27.04.2010.jpg

det er forsåvidt den jeg sliter mest med, så det er mulig jeg lager et lokk til den, hvis det ikke fungerer med gummiringer.

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes Castor sitt forslag var enestående i sin enkelhet. Du kan selvfølgelig også bare bruke borrelås med begge "enhetene". Borrelås er ikke så sterkt mot vridning at det blir umulig å endre innstillinger, samtidig stert nok til å holde på dem når det er ønskelig

Endret av kristoffereide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trex skulle ha solgt en add-on til bretta sine for å heve "andre rekke"

Dette finnes, og selges i jernvaresjappa under navnet «gummiføtter» eller noe rundt der :) Kjøp de som er 75mm eller noe slikt, da får du betydelig større vinkel på brettet.

For meg er ikke dette et problem, siden det eneste jeg har av justerbare ting på fremste rekke er phaseren. Og den justerer jeg hele tida med foten uansett :)

Ellers kan vel litt fornuftig pedalplassering også løse saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.