Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal lage amp! [er nå ferdig!]


Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vlips blir det verre med... Skal til en venn å testkjøre i morgen, men opptaksutstyret har jeg i studioet. Venter på 2stk greenbacks som jeg skal hive i et kab jeg holder på å lage. Jeg kan filme seansen og gi en liten lydreview, men klipp i høy kvalitet må vente for nå

@semperfi: takk! Hadde overhodet ikke regnet med komplinenter for byggingen, selv om det er penere enn i manualen :P det ble noen korte ben ja, men det var noen store komponenter også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å hive inn de to bilelementene i kassa, så har du en liten kraftpakke uten kabinett?

Kjempeforslag. Da kan du kjøre toppen inn ett fett kabinett på øvinger, gigger osv. Så kan du bare ta med toppen hjem og ha som øvingsamp. Kanskje enda bedre om du hadde funnet et 8' gitarelement som får plass. Head og øvingskombo i ett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeforslag. Da kan du kjøre toppen inn ett fett kabinett på øvinger, gigger osv. Så kan du bare ta med toppen hjem og ha som øvingsamp. Kanskje enda bedre om du hadde funnet et 8' gitarelement som får plass. Head og øvingskombo i ett :D

Nei, nei og atter nei.

For det første er det ikke plass å innfelle noen høyttalere, for det andre er det ikke noen god lyd fra høyttalerne, og for det tredje ville det sett ut som en boomblaster fra 1972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er jeg ferdig med hele greia :D Må si meg svært fornøyd med sluttproduktet, selv om det endret seg litt under byggingen. Front ble plexiglass, jeg måtte børste denne da den var litt skadd og så brukte jeg graveringspenn for å lage et diamantmønster. Jeg synes det ble svært kult!

Baksiden en blanding av tre og plexi med tydelige skruer. Jeg gjorde dette for å få et mer gjennomført "design".

Tolexen ble lagt på 2 forsøk. Jeg kan forøvrig anbefale kontaktlim av smøretypen og ikke spraytypen.

post-5937-057649100 1277117771_thumb.jpg

post-5937-036137600 1277117786_thumb.jpg

post-5937-075449000 1277117797_thumb.jpg

post-5937-007162400 1277117817_thumb.jpg

post-5937-088596300 1277117839_thumb.jpg

post-5937-034794100 1277117875_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.