Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal lage amp! [er nå ferdig!]


Anbefalte innlegg

Jeg vet hva dovetail er, men jeg trodde ikke det fantes en rig for det :D

Jepp, det finns en rig eller spesialutstyr for det meste. Det finner man gjerne ut etter å ha føkka opp totalt på egenhånd. Jeg prøvde meg på frihånd og gav opp før jeg hadde begynt. Årene har ihvertfall lært meg å innse mine begrensninger. Jeg satt å så på trebitene jeg skulle igang med og tenkte: hmmmmmmmmm, er det her noen god ide? I think not. Mojotone.com to the rescue.

Endret av Gluke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yeah right! Quick and easy my ass.

Nå bruker jeg allerede 3 år på å lage en amp. Tar 3 år til hvis jeg skal begynne å lære meg det der.

Vi avventer i spenning rapport (helst youtube clip) fra dine 16 min på de 4 du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du mener tappjern med stemjern?, så er det null problem å få hvilket som helst tappjern til å kutte som et nyslipt ljåblad i en tørr sommereng. Det må bare prepareres først. Når det gjelder utførelsen, ser jeg ikke for meg at jeg vil klare på langt nær så godt resultat som ham. Jeg vil kutte feil og få skjøtene på samme plass osv, så jeg tenker lim og plugger og innfelte stålvinkler. Jeg skal trekke driten i tolex uansett, det ble bare så mye snakk om dovetail, at jeg måtta bare sjekke det ut. Det krever et ferdighetsnivå jeg ikke tenker å sette meg ned å lære for å lage en kasse....

Jeg bekymrer meg over trekking av tolex... Jeg kan verken pakke inn gaver eller binde bøker, så her har jeg litt research å gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.