Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal lage amp! [er nå ferdig!]


Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De vinklene på baksiden er mest for det estetiske. Jeg glemte å pusse hjørnene før jeg la tolex på, så da ble vinklene beste løsning for beskyttelse. Likevel hadde jeg ikke forventet noe diplom eller utmerkelse på området. Av den grunn bestilte jeg kab fra tube-town som er laget av folk som faktisk vet hva de holder på med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Grattis med home made amp! Spiller de 15wattene bra? Bilelementer er nok ikke tingen (tungdrevne og alt for dempet membran), og uten kabinett spiller alt tynt.

Ellers bør du gi rørene luft!!! Hvis du ikke har laget hull enda, bør du i det minste skru av plata bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det blir grillcloth bak og ikke en plate. Merket fort hvor utrolig varme rørene blir. Ampen spiller svært svært bra, laaangt bedre enn jeg kunne tro av en billig kit-amp. Liker lyden i denne mye bedre enn TT f.eks+ at den er 2-kanals + boost på vrengkanalen. Lydklipp kommer når kab er på plass og jeg drar ampen med i studio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.