Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal lage amp! [er nå ferdig!]


Anbefalte innlegg

Hvor mye kostet det da? Hvis det ikke er alt for dyrt går det jo an å legge det til side og bestille på nytt.

Det kan jo hende du skal i gang med andre prosjekter siden, eller det kan være noen andre som ønsker den fargen.

Tanken min er at du skal slippe å gå å irritere deg på at ampen ikke blir slik du hadde ønsket. Jeg ville hvertfall irritert meg grønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja! I dag kom endelig pakken i hus. Jeg så rask gjennom elektronikken og den holder over middels kvalitet, men er ikke av den beste du får tak i.

Jeg satte i gang med byggingen, og etter en times tid var jeg ferdig med "hoverkortet". En svært god instruks på byggingen fulgte med, samt en enkel oversikt over deler.

Nå skal jeg på jobb kl23, så strømforsyningen får vente til onsdag.

post-5937-049313300 1275938704_thumb.jpg

post-5937-001182700 1275938716_thumb.jpg

post-5937-088957300 1275938724_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å klø når jeg ser bilder og hva som blir skrevet her, altså. :)

Har lekt litt med tanken og nå begynner det å bli seriøst.

Problemet er at nå blir det fort sommer, og da blir det vel mer motorsykkel og seiling enn DIY-bygg.

Men det går jo an å planlegge. ;)

Gelder meg til å høre hvordan dette blir, for du kommer vel med noen smaksprøver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, når jeg først får lyd i den. Ferdig med strømforsyning og powerrelatert off board wiring i går kveld kl23, og det så jævla bra ut ifølge multimeteret mitt ;) likeretter, heatere osv har godkjent spenning. Tok litt tid å måle, da mitt mm ikke veksler automatisk mellom ac/dc og jeg ikke er så vant med turretbrett :) det gikk da på et vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, når jeg først får lyd i den. Ferdig med strømforsyning og powerrelatert off board wiring i går kveld kl23, og det så jævla bra ut ifølge multimeteret mitt ;) likeretter, heatere osv har godkjent spenning. Tok litt tid å måle, da mitt mm ikke veksler automatisk mellom ac/dc og jeg ikke er så vant med turretbrett :) det gikk da på et vis :)

Bare du ikke gjør som meg da. Stiller om måleområde på meteret mens pinnene er tilkoblet høyvolt. Jeg kan medele av egen erfaing at sikringen i meteret IKKE er rask nok til å redde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.