Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Megadeth!


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mustain kom vel aldri over at han fikk fyken fra metallica.

Om det var grunnen til at han ikke klarte å komme opp med noe bedre enn han har gjort' date=' vet ikke jeg. Rust in peace er fet, men det er den eneste låta jeg liker. Resten blir - etter min mening - på et annet nivå enn metallica. Et langt lavere sådan.[/quote']

Ikke at jeg er fan, men på en av platene hørte man han ikke i d hele tatt...hehe. Han sa selv at han ble sur for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustain kom vel aldri over at han fikk fyken fra metallica.

Om det var grunnen til at han ikke klarte å komme opp med noe bedre enn han har gjort' date=' vet ikke jeg. Rust in peace er fet, men det er den eneste låta jeg liker. Resten blir - etter min mening - på et annet nivå enn metallica. Et langt lavere sådan.[/quote']

Ikke at jeg er fan, men på en av platene hørte man han ikke i d hele tatt...hehe. Han sa selv at han ble sur for det.

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustain kom vel aldri over at han fikk fyken fra metallica.

Om det var grunnen til at han ikke klarte å komme opp med noe bedre enn han har gjort' date=' vet ikke jeg. Rust in peace er fet, men det er den eneste låta jeg liker. Resten blir - etter min mening - på et annet nivå enn metallica. Et langt lavere sådan.[/quote']

Ikke at jeg er fan, men på en av platene hørte man han ikke i d hele tatt...hehe. Han sa selv at han ble sur for det.

Hva mener du?

Jeg mener akkurat d jeg sa. Han hørtes rett og slett ikke pga feil miksing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så og si slutta å høre på metall for tiden, men megadeth var helt klart yndlings trash-bandet mitt :)

So far so good...so what! er helt sykt fett album.

Synes også nyere utgivelser som Risk er dritbra, litt mer mainstream og mindre trash, men veldig bra produsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustain kom vel aldri over at han fikk fyken fra metallica.

Om det var grunnen til at han ikke klarte å komme opp med noe bedre enn han har gjort' date=' vet ikke jeg. Rust in peace er fet, men det er den eneste låta jeg liker. Resten blir - etter min mening - på et annet nivå enn metallica. Et langt lavere sådan.[/quote']

Ikke at jeg er fan, men på en av platene hørte man han ikke i d hele tatt...hehe. Han sa selv at han ble sur for det.

Hva mener du?

Jeg mener akkurat d jeg sa. Han hørtes rett og slett ikke pga feil miksing.

I Megadeth eller Metallica?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Par ting som bør nevnes =)

1. Marty Friedman sluttet fordi han faktisk likte Risk albumet mer enn de andre, når de planla og lage The World Needs a Hero, fant de ut at det skulle være mer heavy, det likte ikke friedman =)

Det er ikke noen personlig grunn hvertfall. Dere burde alle se Megadeth Behind the scenes og Rude Awakening =)

2. Det nye Megadeth Albumet heter The System Has Failed =) Jeg tror det blir fantastisk.

Remeber, Kick the Chair =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er Rust in Peace og Peace Sells...But Who's Buying de beste albumene. Ogsaa countdown da.

Jeg leste at so far so good skulle vaere daarlig. Mustaine var mest fucket opp paa den tiden :) Og Dave Ellefson "hit rock bottom"...

Killing Is My Buisness er et kult album, men Mustaine sang som en kvisete tenaaring mitt i stemmeskiftet, noe han var ;)

Alt gikk til helvete etter Youthanasia etter min mening. De var best paa 80/tallet da de spilte thrash metal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg ikke er fan av av megadeth er Risk, i det lange løp mener jeg at megadeth feks har hvert mer "true" til metal enn metallica. Likte tilogmed noe av det nye på The World Needs a Hero, det var ikke ett supert album men et helt O.k album =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.