Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Megadeth!


Jonathan

Anbefalte innlegg

Slash Thorød skrev:

Hovedgrunnen er Mustain....vokalmessig. Han har trippel så bra stemme som hetfield

Ha ha ha ha. Etter min mening er vokalen til Megadeth den svakeste. Mustaine synger som en tenåring med pubertetskvaler. Han har vel mjuket opp på siste albumene, but still. Hetfield kan også synge metal! Bare hør på albumene fra 80 tallet!

Lord Nelson skrev:

Det er utvilsomt den hardaste, tyngste og mørkaste plata dei har laga

Mulig det, men den er ikke den beste. Poenget mitt er at albumet er ikke bra i sin helhet. Den kan sammenlignes med Panteras Far Beyond Driven og Faith No Mores King For A Day...Fool For A Lifetime. Alle disse albumene har noen knall-låter, men noen død punkt.

Noen av låtene på denne plata blir bare for langdryg, mørkt og dystert for meg. Ta f.eks. The Frayed Ends Of Sanity.

De greier jo ikke å spille Dyers Eve live en gang.

De kjørte vel det mest avanserte stoffet på denne platen. Men de kan dessverre ikke sammenlignes med låtene på Ride The Lightning og Master Of Puppets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De har faktisk spilt dyers eve i det siste, og det låt ikke så halvgæærnt...Er vel Lars det sto på.

Enig i at MOP kanskje er den beste. AJFA er dårlig produsert uten bass, men liker de fleste låtene der. One er jo et mesterverk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slash Thorød skrev:
Hovedgrunnen er Mustain....vokalmessig. Han har trippel så bra stemme som hetfield

Ha ha ha ha. Etter min mening er vokalen til Megadeth den svakeste. Mustaine synger som en tenåring med pubertetskvaler. Han har vel mjuket opp på siste albumene' date=' but still. Hetfield kan også synge metal! Bare hør på albumene fra 80 tallet!

[/quote']

Først og fremst lurer jeg på om du bare har hørt det første albumet, eller om du kanskje har hørt noe av de i det hele tatt. Også vil jeg gjerne rette på deg, Hetfield KUNNE synge metal, nå synger han bare dritt. I min mening ligger fortsatt Mustaine over han, han synger enda metal og har alltid gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk ikke bør sammenligne nådagens Metallica med nådagens Megadeth...

Det er jo gaaaanske tydelig at megadeth holder stilen mens metallica prøver noe nytt... Og for min del synes jeg at masse av de de prøvde nytt var koooooonge! Load/Reload var jo konge og garage inc har masse rått! St anger har jo Some Kind Of Monster som er digg! (st anger er ellers slitsomt å høre på etter min mening!)

Forresten ikke kom å si at Megadeth er bedre musicans! JAMES er en djevel på gitar/vocal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde metallica sa at St.Anger var et steg tilbake til den mer heavy delen av metallica' date=' se hva dyret dreit ut.

Dette kommer til å bli min siste kommentar til saken:

Det som blir sagt her er uansett meninger, mer enn det er det ikke.[/quote']

Det er ikke noe endelig svar på denne diskusjonen selvsagt, det er smak og behag og jeg digger dem begge men digger mest Metallica..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi se..

Kill 'em all - god skive

Ride - siinsykt good trash

Master - se over, knall den og

Justice - ok plate, piss produksjon

Black album - piss

Load - piss

Reload - PISS

Garage - helt ok...

S&M - ok den også, men ganske slapp

St.Anger- bwahahahaha..

den dagen metallica gutta greier å spille låter som Tornado of Souls, Hangar 18 osv. skal jeg sette fyr på gitaren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har Metallica Megadeth i baklomma.

Har kanskje litt med at jeg har hørt minimalt av Megadeth.

(...)Hetfield KUNNE synge metal (...)

Error. :P

Har et opptak på en annen maskin av Metallica som spiller "Fade to Black" live på den tida MoP var under utvikling. Der er synger han like bra som meg. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes høydepunktet av hetfields vokalkarriere kom på load. Vokalen på unforgiven 2 er vakker. På Garage Inc er den også veldig bra, særlig på astronomy. Mustain synes jeg blir veldig slitsom i lengden, vokalen er helt klart den største svakheten med megadeth, synes jeg.

En kuriositet, er det at mustain fortsatt er veldig bitter fordi han fikk sparken i metallica. Han har selv uttalt at han er sjalu, og føler at han oppnådd lite i forhold til gutta i Metallica.

Noe som forsåvidt stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
De har faktisk spilt dyers eve i det siste' date=' og det låt ikke så halvgæærnt...Er vel Lars det sto på.

Enig i at MOP kanskje er den beste. AJFA er dårlig produsert uten bass, men liker de fleste låtene der. One er jo et mesterverk.....[/quote']

Lars er en ræva trommis, mener nå jeg. Han var jo flink. Men i disse dager så fikser han ikke dobbelten lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes høydepunktet av hetfields vokalkarriere kom på load. Vokalen på unforgiven 2 er vakker. På Garage Inc er den også veldig bra' date=' særlig på astronomy. Mustain synes jeg blir veldig slitsom i lengden, vokalen er helt klart den største svakheten med megadeth, synes jeg.

En kuriositet, er det at mustain fortsatt er veldig bitter fordi han fikk sparken i metallica. Han har selv uttalt at han er sjalu, og føler at han oppnådd lite i forhold til gutta i Metallica.

Noe som forsåvidt stemmer.[/quote']

Inne i kill em all booklet'en stå det "thanks to old members Dave Mustaine And Ron Macgowney" Han burde da være takknemlig for den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes høydepunktet av hetfields vokalkarriere kom på load. Vokalen på unforgiven 2 er vakker. På Garage Inc er den også veldig bra' date=' særlig på astronomy. Mustain synes jeg blir veldig slitsom i lengden, vokalen er helt klart den største svakheten med megadeth, synes jeg.

En kuriositet, er det at mustain fortsatt er veldig bitter fordi han fikk sparken i metallica. Han har selv uttalt at han er sjalu, og føler at han oppnådd lite i forhold til gutta i Metallica.

Noe som forsåvidt stemmer.[/quote']

Inne i kill em all booklet'en stå det "thanks to old members Dave Mustaine And Ron Macgowney" Han burde da være takknemlig for den :P

har hele kill 'em all (demo) med Mustain på *en del* vokal og gitar btw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biaxident sa:

Først og fremst lurer jeg på om du bare har hørt det første albumet, eller om du kanskje har hørt noe av de i det hele tatt.

For din informasjon, nei, jeg har ikke bare hørt første albumet til Megadeth. Jeg har hørt alt frem til Cryptic Writings (unntatt So Far).

Vokalen på Killing Is My Buisness...and buisness is good er øreskjærende for å si det mildt.

Vokalen på Peace Sells...But Who's Buying er Litt bedre, men fremdeles dårlig.

Har bare hørt In My Darkest Hour fra So Far...So Good... So What...

Der synger han relativt greit.

Rust In Peace er vokalen grei, men fremdeles litt tenåringsfakter.

Countdown To Extinction synger han best på. Der synger han kult ;)

PS! Sjekk ut Dave Mustaine intervju i Scream Magazine!

PS!PS! Dave Mustaine prøvde å banne Slayer ut fra The Clash Of The Titans tour. Han mente at de ville gjøre Megadeth kjedelige i forhold ;) ;) :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.