Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Megadeth!


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

errmmmm jo, Dave Mustaine forlot (blei sparka ut) metallica i 83 og starta Megadeth..... Han fikk med seg David Ellefson, Kerry King, og Lee Rauch på trommer...

Men det kom ingen skive før i 1985, Killing is my business osv.....

sånn til opplysning lissom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallica kicka Mustain fordi han var et ekstremt dop og fyllehue. I tillegg ble det vel kræsj med så mange sterke personligheter i bandet.

Mustaine begynte ikke med dop før lenge etter at han blei sparka mener jeg.... faktisk rakk vel Megadeth å release 4 skiver før det bar inn på Rehab tar jeg ikke helt feil.

Hvorvidt Metallica er bedre enn Megadeth, så er jeg helt uenig i utsagnet. Metallica er langt mer mainstream en Megadeth, men det er min mening :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sound sa:

Mustaine begynte ikke med dop før lenge etter at han blei sparka mener jeg.... faktisk rakk vel Megadeth å release 4 skiver før det bar inn på Rehab tar jeg ikke helt feil.

Se Megadeth - Behind The Music VH1, du får vel kjøpt den på DVD. Der får du vite ALLE dop historiene. Mustaine hadde visst vært på rehab 15 (!) ganger da dokumentaren ble laget.

Killing Is My Buisness...And Buisness Is Good, Peace Sells...But Who's Buying og So Far...So Good...So What... var vel veldig dopherja. De var crazy back then

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megadeth er greit nok det, og selv om jeg ikke kjøper så voldsomt mye heavy for tiden kjøper jeg helt sikkert den nye plata deres da den slippes i morgen.

Noen som har sett Some Kind Of Monsters-dokumentaren? Der intervjuer de Dave Mustaine og han holder på å begynne å gråte når han forteller om hvordan han har hatt det etter at han ble sparket ut av Metallica. Men James holder jo på å begynne å gråte i løpet av dokumentaren han også...

EDIT: Ser at noen også har kommentert det allerede...

EDIT #2: Ser at noen sammenligner Kirk Hammett med Dave Mustaine, og det er forsåvidt greit det, men husk på at Dave Mustaine faktisk er en rytmegitarist, en veldig god en sådan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel' date=' James Hetfield spiller soloer han også, så da gjør det han til leadgitaristen i Metallica? Leadgitar har ikke bare med soloer å gjøre[/quote']

Gløm d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.