Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amp


Alfi27

Anbefaling av amp  

38 stemmer

  1. 1. Hvilken amp vil du anbefale?

    • Peavey Valveking 112
      14
    • Vox Valvetronix VTxx
      4
    • Marshall Haze 40
      6
    • Annen amp med x rør/modelleringswatt (post hvilken du stemmer på)
      13
    • Line 6 Spider IV xx
      1


Anbefalte innlegg

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja!

Hvilken er best av Peavey Valveking Royal 8 og Fender Champion 600?

Prøv forskjellige amper. Så finner DU ut hva DU liker best. Det er litt feil at vi på et gitarforum forteller deg hvilken du skal velge da vi alle har forskjellige lydpreferanser, som sannsynligvis ikke samsvarer med dine. Du har fått en del råd og hint her som burde kunne styre deg noenlunde i riktig retning, i forhold til det du antyder at du kommer til å bruke den til. Ut og test amper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal spare til amp, eller radiostyrt bil, siden bensinbilen min er ødelagt.

Hmmmm. Vil jeg ikke anbefale da jeg har hørt at det finnes veldig mange forskjellige typer radiostyrte biler der ute. :P Bensinbilen min står heldigvis i garasjen og starter hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vox AC4TV er en bra og nabovennlig øvningsforsterker til en hyggelig pris. Den passer best til klassik rock, men den vil ikke spille høt nok hvis du skal spille med band (med mindre det er snakk om digitale trommer). Spørsmålet du må stille deg er hva slags lyd du er ute etter, hvor mye du vil bruke av penger, og om du skal bruke den som øvningsforsterker eller bandsammenheng.

EDIT: Svært som du skal forandre postene dine da. Den takler pedaler greit. Jeg har ikke så alt for stort sammenligningsgrunnlag, men det er i alle fall intrykket jeg har.

Endret av Mortius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vox AC4TV er en bra og nabovennlig øvningsforsterker til en hyggelig pris. Den passer best til klassik rock, men den vil ikke spille høt nok hvis du skal spille med band (med mindre det er snakk om digitale trommer). Spørsmålet du må stille deg er hva slags lyd du er ute etter, hvor mye du vil bruke av penger, og om du skal bruke den som øvningsforsterker eller bandsammenheng.

EDIT: Svært som du skal forandre postene dine da. Den takler pedaler greit. Jeg har ikke så alt for stort sammenligningsgrunnlag, men det er i alle fall intrykket jeg har.

følte at jeg ikke bare kunne ramse opp alle slags forsterkere jeg kommer over, og bare spør hva andre synes om de.

og den skal sikkert brukes i bandsammenheng senere, hvis jeg finner noen å spille med.

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mulig å reparere "ordtnli" RC-biler? Smekke inn nye deler.

Ja, men saken er den at jeg har hatt denne bensinbilen i tre år.

Og den har vært mer på fiks enn på kjøring.

Så jeg vil ikke ha en bil som koster baller i drift + jeg får aldri kjørt med den.

Og hvis du mener at jeg ikke bør kjøpe bil, så er den allerede kjøpt:)

men skal selge dataen min, ett trådløst tastatur og ett stereoanlegg, så jeg får nok råd til amp og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.