Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica til Norge i 2010


joachiml

Anbefalte innlegg

Oppvarmingsbanda var bedritne. Fade'a ut under Fear Factory og våkna etter de var ferdig, kanskje like greit. Metallica derimot. Helt sykt! Eneste jeg savner var en skikkelig storlåt som siste nummer. Kunne spart One til slutt!

Gojira var awsome da!

Det var noen bergensere bak meg som prøvde å starte moshpit, vi var ti stykker i den, vi faila litt. :P

Hadde de bare spilt Ride The Lightning hadde kvelden vært perfekt!

Fikk faktisk nesten svettebåndet til Hetfield, hadde den på fingertuppene, men så kom en idiot og dyttet meg! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fikk faktisk nesten svettebåndet til Hetfield, hadde den på fingertuppene, men så kom en idiot og dyttet meg! :angry:

HAHAHAHAA, gjett hva som landa rett inn i neven min a! :D Sto rett ved der James gikk og chilla under soloene til Kirk og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes konserten i går var meget bra, første gangen jeg så Metallica, og jeg må innrømme at jeg ble litt skremt over hvor høyt de spilte, jeg satt omtrent så langt unna scenen som mulig og fikk likevel en hinsides øresus etter konserten. Dog synes jeg at lydkvaliteten ikke var så bra som ønskelig, men man kan kanskje ikke forvente mer i Telenor Arena heller... Jeg som ikke er så hardcore Metallica-fan er litt skuffet over setlisten, noen sanger jeg ikke hadde hørt før, og jeg savnet låter som Creeping Death og Fade, hadde også håpt på Sanitarium, men det var vel ikke å forvente akkurat. Kirk gjorde en fin konsert, men er det bare meg som mistenker han for å ha føkket opp One-soloen? Synes det var noe merkelig på slutten av tappingen og et par sekunder etter, men ellers lite å utsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og jeg må innrømme at jeg ble litt skremt over hvor høyt de spilte, jeg satt omtrent så langt unna scenen som mulig og fikk likevel en hinsides øresus etter konserten.

Du har gått og lurt på hvorfor i all verden dem deler ut ørepropper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirk gjorde en fin konsert, men er det bare meg som mistenker han for å ha føkket opp One-soloen? Synes det var noe merkelig på slutten av tappingen og et par sekunder etter, men ellers lite å utsette.

Hører vel ikke forskjell uansett med all wahen han bruker.. Nei, han bruker jo ikke wah på den! 1 av 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke de spilte så jævlig høyt nå. Jeg hadde verken ørepropper eller øresus når jeg gikk ut fra Telenor Arena. en kamerat av meg klarte det kunststykket og sovne under Fear Factory :mellow:

Det var jo ganske kjedelig da. De spilte ikke tight for fem flate heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirk gjorde en fin konsert, men er det bare meg som mistenker han for å ha føkket opp One-soloen? Synes det var noe merkelig på slutten av tappingen og et par sekunder etter, men ellers lite å utsette.

er det egentlig mulig å føkke opp sine egne soloer og låter? Er man forpliktet til å spille dem dønn likt hver gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Gluke: jeg tenkte da på sure toner og mislykkede bends, ikke nødvendigvis at han spilte rent, men annerledes, det er jo to forskjellige ting.

ok, you know Kirk is Kirk. Syntes egentlig han spilte overraskende bra. Surest var vel det tostemte greien i MOP. Der var det ikke mange rene intervaller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.