Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica til Norge i 2010


joachiml

Anbefalte innlegg

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Metallica var heftig. Tok seg opp under og etter One, synes jeg. Oppvarmingsbanda derimot..., skulle ønske jeg hadde hadde ventet litt lenger før jeg dro dit. Det var vel ikke bare jeg som syntes lyden var helt forjævlig under oppvarmingsbanda? Alt kunne høre var bass og basstromme. Det ble ikke bedre at de i gikk i ett i 240 bpm det meste av tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

James må begynne å drikke igjen. Koseprat som "Oslo, you're beautiful" mellom låtene blir en smule tannløst. Savner den brautende trailersjåføren med harrybart :D

Ellers er jo den scena deres en meter for lav. Man ser ikke en dritt uansett hvor man står, og jeg er 186 høy. Skulle tro det holdt!

Ulrich har fortsatt ikke rytmesans etter nesten 30 år i gamet, noe jeg finner litt merkelig...

Ellers var det tøft, men savna Disposable Heroes! Fett med Shortest Straw, dog :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF så jo ingen av dere der nede, he he......

Kult at de spilte Battery da. Var et relativt heavy set. Vi dvergene satt på siden og så helt supert :P Var positivt overrasket over hvor bra de spiller, selv om jeg mistenker Kirk for å spille samme solo i alle låtene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye live hvor Lars er helt ute, men la faktisk ikke merke til noe spesielt fra hans side i går?

Det var MYE. Som alltid. Tempotull hele tida, og masse timingstuff som var helt på trynet.

Jeg skjønner meg ikke på den derre stotrete greia de gjør i Sad But True, som gjør at hele låta stopper opp. Hvorfor ikke spille det som på skiva? Samme med Master of Puppets. I verset, i den takta som er "ufullstendig" er det alltid noe feil med timingen i forhold til sånn det er på studioversjonen.

Kult med retro-mikrofoner, forøvrig :D Det er vel trygt å bruke dem nå som Shure har laga en versjon som ikke gir støt i leppa hver gang man kommer borti den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.