Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica til Norge i 2010


joachiml

Anbefalte innlegg

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jepp, går ikke lenger på konsert bare for å få en påminnelse om at jeg nok er endel under gjennomsnittshøyden her i landet. De to andre gutta er jo ikke no større de heller så skal vi får sett noe som helst må vi opp i høyden.

Jeg liker ikke å sitte på konsert, så jeg er som regel nede i "gryta" når jeg er på noe. Men det er ganske irriterende å være så vidt over 1,70 og må stå på tå og prøve å få sett noe over skuldrene på 1,90 kjempene som alltid står foran. Burde vært avsperret område framme ved scenen for "småttiser" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver dem å kler av folk sånn som i Spektrum eller kan jeg ta med meg lommeboka?

Det holdt med å se ut som om jeg var korsfestet et par sekunder for min del, men det finnes ingen som tror at jeg driver med noe bøll uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du greier deg fint med lommeboka i forlomma. (vet ikke om du tenker på vakter eller tjuvradder :lol: )

Syns det var digg at de spilte Blackened, men noe av det beste må være at jeg ikke så (husker ikke ihvertfall) Rob krabbe rundt som en edderkopp... hva faen er greia med det.

Synes det var synd at lydfolka kuka det til for Gojira og til dels Fear Factory, var åpenbart at det var noe muffens når man bare hørte bass og trommer og at trådløsen falt ut hele tiden. Kan hende det låt bedre lenger bak (stod ved gjerdet), men. Det mest forstyrrende var kanskje Joe med Telecaster.

James strakk seg ned til meg, lurer på om jeg toucha litt borti ham. Det var jo kjekt. Holdt på å få trommestikken til Lars og, men han bestemte seg i siste sekund å gi den til jenta ved siden av meg. valO fikk svettearmbåndet til James :ninja:

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digga det noe sykt. Endte opp med svettebåndet til James og et shabby plekter ja :D og en haug dansk svette fra en drita sidemann.

Fear Factory var den mest shabby forsamlingen mennesker jeg har sett på en god stund ass. Vokalisten kunne faen ikke synge i det hele tatt. Mot slutten var han så hes at han såvidt klarte å snakke. Og lola for meg selv da trommisen mista stikken når han skulle leke mektig og kaste den rundt omkring. :lol:

Emocore-shit er ikke noe for meg :mellow:

Satt btw og chilla på en bruskasse med Master-tskjorte på inngang D2, hvis noen så meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her var min 7. Metallica-konsert og selv om de stort sett alltid leverer må jeg si at jeg synes låtvalget i går var litt kjedelig. Greit nok at de spiller mange fra Death Magnetic siden det tross alt turnerer på den plata, men seks låter fra The Black Album syntes jeg ble overkill. Det hadde holdt med Through The Never for min del, selv om jeg skjønner at (nesten alle) de fem andre er obligatoriske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Du og Toven gikk forbi meg en 4-5 ganger :lol:

What ! :P Du måtte jo huke tak i meg :P Gikk ikke med valO, var en som spurte om det :P Hadde på damage inc genser + svetteband om noen så meg, høhø :P

Stod selv på inngang E2, satans lang den køen i grunn :P Også når de begynte å slippe oss inn så kom det jo selfølgelig folk som bare tok en turn rett etter de gjerdene slutta, ergo de slapp den lange køen og gjorde alle forbanna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.