Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica til Norge i 2010


joachiml

Anbefalte innlegg

Med tanke på at de blir solgt på svartebørsen til 2000 spenn, så er det vel verdt det?

I helga var det faktisk billetter igjen på billettservice, så synd for de som ikke brukte muligheten og må handle på svartebørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er litt motstridende meninger om parkeringsmuligheter for bil ved Telenor Arena.

Er det noen som har peiling på hva som er beste løsning for den som kommer med bil?

Er en del parkeringsplasser rundt Telenor Arena, men det er vel ikke så veldig stor kapasitet. Uansett, Andrea Boccelli hadde konsert torsdag forrige uke, og det var kjempekø langs E-18 begge veier for å komme dit. Ville ikke vært for sikker, men er vel mulig og parkere på Lysaker/Stabekk videregående skole om det er lov.. Veldig kort gåavstand.

Edit: Det beste er vel å få skyss. Selv ville jeg gått av på på busstoppet som heter Tjernsmyr eller Stabekkbakken, og gått under motorveien ved et kontorbygg med sorte glassruter og gått til Telenor Arena. Tar maks fem minutter.

Endret av PetterB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men problemet er bare at jeg ikke skjønner dem tabellene :blush::lol:

Hvis du bruker reiseplanleggeren til venstre på www.trafikanten.no, kan du skrive inn ønsket avgangsstopp og ankomststopp i flere forskjellige tidsperioder, avhengig av når du vil være der/når du kan dra, så får du opp hvordan busser osv. du kan ta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags jobb er det egentlig du har, som gjør at du aldri får dratt på noe? Jeg bor to timer unna Oslo, og det er aldri noe stress... Konserter i Spektrum, på Rockefeller osv. er vanligvis ferdig ganske tidlig :)

Tror jeg har sagt det før, og du har spørt før :P Er snekkerlærling og kan ikke ta fri i hytt å pine. 6 timer + med tog til oslo for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice. :)

Men når dere tar toget, tar dere toget til lysaker? Mener å huske at jeg ike gjorde det sist jeg var på telenor. Hvor langt er det å gå fra lysaker-stasjon til telenor arena?

5-10 min ville jeg tro, er en egen gangsti(?) utover mot fornebu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis var med og rigga på Telenor Arena i går... Gutta har visst blant annet et eget lite øvingsrom med Blackstar-amper :D

Og han var to meter unna gitarene deres :ninja:

Er ikke dette noe de i tilleg får betalt for disse som rigger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.