Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica til Norge i 2010


joachiml

Anbefalte innlegg

Noen som gidder å fortelle når de forskjellig begynte å spille?

Sånn ca:

Gojira 19.30- 20.00

Fear Factory 20.15-21.00

Metallica: 21.40 og i ett par timer omtrentlig.

Den scenen blir litt stor og upersonlig for oppvarmingsbandene, det funker ikke helt synes jeg.

Ellers var Metallica greit nok, men man har vel sett det før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alt, alt for mange dritings idioter. (Til deg som syns det er stas å hudflette de rundt deg som er så ubehøvlede at de SITTER på SITTEPLASSENE sine; hadde jeg ikke vært sammen med min bedre halvdel og/eller vært 50 kilo tyngre, hadde du fått deg en på haka.) Utover det en midt-på-treet-konsert, kanskje den svakeste jeg har sett på Death Magnetic-turneen (noe som vel kan tyde på at de trenger en studio/familie/kokainpause nå). Blir allikevel aldri kjedelig å se Metallica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var en konge konsert :) Konge at de spilte Through The Never og Blackened :D Irriterende at snørrunger og eldre tosker som absolutt skal stå langt framme og bare stå stille under konserten :angry: Kunne heller holdt seg langt bak.. og alle de idiotene som presser seg fram så man har lyst til å denge løs på de :angry:

Men ellers, hadde det kjempe artig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gojira og Fear factory imponerte ikke, desverre. Det tok så jævlig lang tid før metallica kom på scena, men man kan ikke annet enn å digge dem når vi får Fade To Black og låtene All Nightmare Long, One, Master of Puppets og Blackened på rappen. James så ut til å være i storform, så gled dere, dem som skal i kveld B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte at dem spilte Fade to Black med kassegitar + Unforgiven!!

One er alltid magisk.

Skal egentlig dit i dag også, men for å komme meg hjem må jeg gå før konserten er ferdig og bruke masse penger på taxi, og det er jeg ikke keen på nå. I tillegg er jeg sliten og sulin, så det blir mest sansynlig at jeg blir hjemme... Noen som vil kjøpe billett? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten? :D

Jepp, går ikke lenger på konsert bare for å få en påminnelse om at jeg nok er endel under gjennomsnittshøyden her i landet. De to andre gutta er jo ikke no større de heller så skal vi får sett noe som helst må vi opp i høyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.