Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica til Norge i 2010


joachiml

Anbefalte innlegg

Ja, helt enig, hadde forventet en del sur spilling ettersom jeg hadde sett et par live-opptak av de på youtube fra tidligere i 2010 og da var det en del skremmende dårlig spilling, men han leverte varene denne gangen, heldigvis for oss. Jepp, samtidig så skjønner jeg heller ikke hvorfor Kirks del spilles høyere enn James', det må være noe de har begynt med i det siste, synes det høres mye bedre ut omvendt.

Eksempel på en nervøs Kirk: (se fra 5.00 og utover)

http://www.youtube.com/watch?v=hz60tIbUufk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Live er live. Youtube har gjordt at man kan sitte i ettertid å flisespikke på alt mulig. Og hvis noen en gang spiller litt surt osv er det der så alle sofaproffer kan kaste seg over det å velte seg i skadefryde. Man drar ikke på Metallica og forventer feilfri avlevering på nivå med TOTO, ihvertfall gjør ikke jeg det. Jeg liker Kirk jeg. Han er menneskelig og det er overkommerlig for de fleste å spille soloene hans uten å øve 7500 timer. Vi trenger noen sånne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live er live. Youtube har gjordt at man kan sitte i ettertid å flisespikke på alt mulig. Og hvis noen en gang spiller litt surt osv er det der så alle sofaproffer kan kaste seg over det å velte seg i skadefryde. Man drar ikke på Metallica og forventer feilfri avlevering på nivå med TOTO, ihvertfall gjør ikke jeg det. Jeg liker Kirk jeg. Han er menneskelig og det er overkommerlig for de fleste å spille soloene hans uten å øve 7500 timer. Vi trenger noen sånne også.

Fullstendig enig, Gluke, jeg må innrømme at jeg er en av de såkalte sofaproffene som pirker på alt av mulige feil på youtube, og det er ikke akkurat en god egenskap. Du har rett i at Kirk er menneskelig, jeg liker også personen Kirk Hammett, han virker som en veldig morsom og kul fyr utifra det jeg har sett av backstage og intervjuer, og han er slett ingen dårlig gitarist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.