Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anmeldelse av Line 6 Relay G30


Morten Larsen

Anbefalte innlegg

  • 7 months later...
  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Fikk min i dag, og kan bare slenge meg på det som allerede er sagt. Jeg har brukt George L kabler lenge, men G30'en er faktisk enda åpnere på tross av at signalet går gjennom pedalbrettet før det når ampen. Når det gjelder holdbarhet, skal jeg ikke si så mye foreløpig, men er enig i at batteriluka på senderen kan virke som den ikke er av de mest solide. Den krever jo også skifte av batterier ganske ofte, så den er jeg litt spent på. Resten virker solid nok da man ikke trenger å herje så mye med bryterne.

Senderen kommer jeg til å henge i beltet på buksa, og etter litt testing, virker det som en bra løsning i og med at jeg skifter gitar flere ganger ila. en jobb.

Prisen er jo veldig bra ifht. andre trådløse systemer, så akkurat det er jo ikke mye å lure på, så får vi se hvor lenge det holder. Satser på at det holder lenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
Faktisk var det så ryddig at jeg kommer til å montere inn en trådløs sender modifisert fra Relay G30 i Alhambra 5Pen min som et lite DIY-prosjekt. (og kanskje gjør jeg det samme med Boss GT10 for å få trådløst pedalbrett, men det får bli seinere)

Hej Morten, har du gjort det här och fått det till att fungera? Är litt sugen på att få en sändare (från Relay 30) montert i en Les Paul och mottagaren i en Korg Pitch Black tuner. Är det möjligt att få genomfört och i så fall, är det ett jobb som du/Backstage kan ta dere ann :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min G30 snart et år nå, og den funker fortsatt veldig bra, MEN. Klipa på senderen er kun limt på, så den falt jo av ganske fort. Løsningen er gaffa, selvfølgelig. Batteriluka blir nevnt her, men den holder fortsatt hos meg.

Jeg har vel nevnt det før også, men gå for G50 hvis dere likevel har tenkt på å kjøpe dette trådløssystemet. Hardvaren på den virker mer solid. Bassisten jeg spiller med kjøpte dette for ikke lenge siden, og belteklipa på senderen f.eks. er skrudd i chassiset, ikke bare limt. Stor fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Kjøpte en line 6 relay G90 i USA. Det står 90-250V så antar disse er fleksible på strøm da? Dvs at jeg bare kan kjøpe en eurokabel og ikke trenger omformer, eller kan det være noe forskjell når det gjelder ampere, watt, etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en line 6 relay G90 i USA. Det står 90-250V så antar disse er fleksible på strøm da? Dvs at jeg bare kan kjøpe en eurokabel og ikke trenger omformer, eller kan det være noe forskjell når det gjelder ampere, watt, etc?

Bytt strømkabel og du er good to go! Jeg kjøpte min i usa, og den funker ypperlig her i norge.

En ting jeg vil anbefale alle son kjøper g30/50/90 er å få ordna seg en reservekabel (eller 2) til senderen, den kabelen som følger med er ikke av ypperste kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.