Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anmeldelse av Line 6 Relay G30


Morten Larsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har hatt litt problemer med min relay G90. Ble anbefalt av Line 6 å oppdatere til ny firm version. Til min overraskelse kan jeg ikke gjøre det med min G90, men må altså kjøpe et nytt produkt for å gjøre selve updaten. I tillegg kostet updaten 30$. Noen som har gjort denne oppdateringen?

Synes det virker håpløst at man må betale for å oppdatere produktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Tenkte bare å tipse om at Sound1 nå har G30 til 1499,- (44% avslag) Det er intet mindre enn et røverkjøp! Som man kan se i en tidligere post, fikk jeg min i februar 2011, og den er fortsatt i drift, og jeg spiller ca. 40-45 gigs i året. Jeg har vel nevnt at belteklipset gikk fort, men jeg løste det ved å¨kjøpe en lomme for å feste i beltet på ebay til en billig penge. Nå kan det jo hende de har utbedret den patenten siden den gang også...

Anyway; løp og kjøp: https://www.sound1.com/portal/asp/produktdetalj1.asp?Produkt_ID=5555

Dette er et meget bra system, og til den prisen, vurderer jeg faktisk å kjøpe et, bare for å ha liggende i reserve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Til den nye prisen vurderer jeg sterkt å kjøpe en slik. Jeg har av og til hatt "uforklarlige" problemer med små, men svært ubehagelige støt i mikrofonen når jeg spiller bass og korer samtidig. Det er sannsynligvis en spenningsforskjell mellom jord i mikrofonen og jord i gitaren/forsterkeren. Med "trådløs kabel", så blir det en umulighet.

Og så er det jo kult å kunne bevege seg fritt, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer litt med type batterier, men keg har ikke vært borti batterier som ikke har vart en hel gig. Stort sett gjør jeg unna lydsjekk på batteriene fra forrige gig, og skifter til nye før selve jobben igjen.

Kjøper forresten batterier i store kvanta på Ikea. De er av de bedre batteriene. Ser at Coop kjører X-tra batterier i samme forpakning som Ikea, så jeg har kjøpt et par pakker, men ikke fått testet de enda, men tenkte at det kanskje er samme produsent siden pakningen er lik bortsett fra logo og design seff.

Ellers var Effekt-batteriene Europris hadde en stund veldig billige og gode, men jeg tror ikke de føres lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.