Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Legender! Hvem er din legende?


WillaGibbs

Anbefalte innlegg

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Malsteen er flink han. Tror de fleste som klager over han, klager på personlighetn hans og ikke så mye på spillingen :P

Synest han virker som en artig kar etter hva jeg har hørt og sett av han ennå jeg.

Musikken er jo også utrolig fet.. jeg liker yngwie, kansje ikke noe overaskelse siden jeg hadde signaturgitaren :wub::ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malsteen er flink han. Tror de fleste som klager over han, klager på personlighetn hans og ikke så mye på spillingen :P
Synest han virker som en artig kar etter hva jeg har hørt og sett av han ennå jeg.

Musikken er jo også utrolig fet.. jeg liker yngwie, kansje ikke noe overaskelse siden jeg hadde signaturgitaren :wub::ninja:

Enig. Jeg synes egentlig ikke han virker så utrolig ille som mange vil ha det til, jeg da. :)

Hehe. Skulle gjerne hatt en Yngwie signaturgitar selv ^^ Har bare ikke råd for øyeblikket ;)

...

Endret av Iron Maiden1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg synes egentlig ikke han virker så utrolig ille som mange vil ha det til, jeg da. :)

Hehe. Skulle gjerne hatt en Yngwie signaturgitar selv ^^ Har bare ikke råd for øyeblikket ;)

...

Om du får råd en gang, go for it.

Jeg likte ikke Fender før jeg prøvde den..

Men sitter å vurderer å skaffe en igjen en gang, prøve å selge en av de andre kjære kose-fjølene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får råd en gang, go for it.

Jeg likte ikke Fender før jeg prøvde den..

Men sitter å vurderer å skaffe en igjen en gang, prøve å selge en av de andre kjære kose-fjølene mine.

Jepp, det er det klart jeg skal ^_^

(Jeg driver å skalloperer en hals til Squier'en min, om noen husker tråden jeg laget for en tid tilbake.

Går bra, men sakte! Hehe.

Blir nesten en Malmsteen Squier, det her. Burde satt inn noen Dimarzio's i tillegg

PS. Den er kremhvit, akkurat som Yngwie's!

Endret av Iron Maiden1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

James Hetfield, glimrende frontmann, fantastisk vokalist.

Dimebag, sier seg selv, føler jeg:)

Cliff Burton (R.I.P), glimrende bassist, heftige soloer!

Lars Ulrich, ja det finnes mange mye bedre trommiser, men jeg digger personligheten hans, og han har gjort mye for Metallica, som er legender i mine øyne;)

Kirk Hammett. Er stor Kirk fanboy:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.