Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Legender! Hvem er din legende?


WillaGibbs

Anbefalte innlegg

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Min(e) legende®:

Slash

En av de beste gitaristene noensinne. Har noen imponerende soloer på samvittigheten, både for Slash's Snakepit, Guns N' Roses og Velvet Revolver B)

Han la utrolig mye følelse og naturlig feeling i outro-soloen i "November Rain", når han fremførte dem på scenen, og på plata. En nydelig solo, en av de beste outro-soloene noensinne. Ja, og "Gudfaren/Godfather-soloen", måten Slash spilte/spiller den på. Soloer fullpakkede med følelser, fremført av en fremragende gitarist.

Steve Vai

Steve Vai ER en god gitarist. Han spiller bra. F. eks. "For the Love of God", en bra solo. Mye følelse, men kommer ikke, mener jeg, opp på Slash's nivå når det gjelder å legge følelse og egen vri inn i dette. Er riktignok Mr. Vai som skrev soloen(e), men han spiller dem så likt ofte, lite variasjon, iallfall det jeg har hørt til nå. Men så har han jo noen geniale signaturgitarer også, da. JEM-serien. Men selvom han har noen fine signaturgitarer, betyr ikke det at han er noen outrageous på gitar. Er ikke ei av mine legender.

Zakk Wylde

Ozzy's gitarist. Bandet, ikke mannen. Han har jo også noe bra innimellom. Er heller ikke ei av mine legender, men er uansett en god gitarist. Han og Slash spilte jo "Woodoo Child/Chile"-soloen til Jimi Hendrix sammen på scenen ei gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metal og Blues er min greie så her er mine kandidater:

Tony Iommy: Grandfather of hard rock. Mannen som dro det hele i gang.

Randy Rhoads: Mannen var jo bare genial..

Gary Moore: For å bringe Blues interessen til folk flest, uansett hvilken musikksmak de hadde tidligere.

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.