Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Legender! Hvem er din legende?


WillaGibbs

Anbefalte innlegg

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blei egentlig ikke sjokkert over at noen skulle komme opp med dette, venta egentlig på det.. Itillegg så jeg at du hadde Megadeth bilde i signaturet ditt. :P Hva skjer egentlig med at alle på dette forumet er bedre enn Kirk Hammet?

Elsker Metallica. Men de har et stort minus, og det er Kirk (i mine øyne da). Folk kan ha sine egne meninger om favoritter, men når det gjelder legender synes jeg ikke Kirk holder mål.

Og hva mente du med at jeg hadde Megadeth i signaturen min? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Metallica. Men de har et stort minus, og det er Kirk (i mine øyne da). Folk kan ha sine egne meninger om favoritter, men når det gjelder legender synes jeg ikke Kirk holder mål.

Og hva mente du med at jeg hadde Megadeth i signaturen min? :P

Er bare så mange Megadeth-fans som hater Metallica.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å se noen her på forumet skrive en solo som er fetere enn den på The Unforgiven. Gitarspilling handler ikke bare om å sweepe moll-dim-aug-7-9-11-13-28-skalaer opp og ned i 790bpm.

Og der var standardforsvaret til 99% av alle Hammett-fans: Gå ut ifra at alle som ikke liker Hammett mener han er dårlig fordi han ikke spiller hurtig og vanskelig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var standardforsvaret til 99% av alle Hammett-fans: Gå ut ifra at alle som ikke liker Hammett mener han er dårlig fordi han ikke spiller hurtig og vanskelig nok.

Nei. Jeg vet at folk hater vibratoen hans, og det «kjedelige» tonevalget. Dem om det. Forøvrig, +1 på maksmekker sitt innlegg :)

Kirk Hammett er så forhatt, at om jeg ikke hadde likt ham så skulle jeg begynt å like ham på trass. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og IKKJE glem at han skrev enter sandman riffet!

Joda, det er et bra riff, men jeg vil ikke si at det unnskylder alt det elendige solospillet han har servert oss de siste 25 årene. Nei, jeg synes ikke "One" inneholder bra soloer. Han har en del gode soloer, som f.eks. den midt i "Fade to Black", pluss en del andre, men for det meste synes jeg gitarspillet hans er platt og kjedelig.

Og ja, han har elendig vibrato. Jeg kunne lært Hammett en del greier, vist ham hvordan han kunne forbedret vibratoen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, Kirk har blitt litt vel glad i CryBaby'n sin på Death Magnetic, og Load og Reload vil jeg egentlig ikke uttale meg om (men Unforgiven II og Fuel er jo ikke dårlige soloer), men man kan vel egentlig ikke si at soloene fra Ride/Puppets/Justice/Black Album er dårlige? Jeez, er metal det er snakk om her, ikke trege jazz-soloer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.