Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns 'n' roses ble dolka i ryggen!


WillaGibbs

Anbefalte innlegg

Guns 'n' roses:

"Chinese Democracy" ble faktisk ikke så stort album som de hadde regnet med... De hadde faktisk jobbet med albumet i nesten 15 Ã¥r, og da det endelig slapp, var det fÃ¥ som faktisk kjøpte albumet!! De ble rett og slett dolka i ryggen! <_< Flaut og surt, hehe..

Hva synes dere om albumet?

:blink:

Endret av GibElliott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dolket i ryggen er vell kanskje feil utrykk i denne sammenhengen. Kanskje det heller var omvend?

Om albumet var dårlig er det jo dems egen feil at det solgte dårlig.

Jeg skal nå ikke ta stilling til dette, da dette er et av de bandene som interesserer meg minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dolka i ryggen blir feil å si... De fikk nok av medieomtale i forkant av releasen, største problemet tror jeg er at de ikke drar på turne eller gjør intervjuer for å promotere greiene.

Syns plata var ganske OK selv. Noen låter bærer preg av å ha blitt satt sammen over laaang tid, men det finnes et par gullkorn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes at det er synd at Axl brukte så mye tid og penger på å lage to-tre bra sanger på Chinese Democrasy, som ikke i det hele tatt er Guns N' Roses stil.

Og åppå det hele nekter han å spille konserter!

Sangen Better fra Chinese Democrasy er helt fantsatisk, men ikke Guns N' Roses stil!

Og angående nye Guns N' Roses:

Buckethead? Han er kanskje god teknisk, men musikken hans er ikke i nærheten av det Slash lager!

Skulle ønske noen kunne overtale Axl til å bli med på en GNR reunion.

Endret av Guns N' Roses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt stor interessefor dette, men husker jeg hørte gjennom skiva hos en kompis, og reagerte på soundet. Lignet ikke GNR at all, og virket veldig kjedelig. Ikke helt mitt bord uansett, men jeez, setter noen på Appetite for Destruction så kan jeg i det minste høre at det er bra innenfor sin sjanger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev "skjekk hvorfor" i tittelen på innlegget. Hvor var begrunnelsen? NÃ¥ har ikke jeg hørt dette albumet, og har ikke hørt pÃ¥ de andre siden ungdomskolen (3-4-5Ã¥r sida), men skal man virkelig tro at et band som hadde storhetstid pÃ¥ 80-tallet skal selge villt med plater 15 Ã¥r etter, med (etter hva jeg har forstÃ¥tt) nesten ingen av orginalmedlemene?

Jeg syntes egentlig det er et godt tegn at de ikke har solgt mye plater... Betyr folk kanskje endelig kan komme over noe av den gamle rocken... Skal ABSOLUTT ikke påstå at alt det gamle gode er dårlig, men det er da noe hypa opp (blandt gitarister spesiellt) etter min mening.

Og BTW leste "dems" i et par innlegg..... FÃ¥r nesten frysninger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axl har jo nektet å holde konserter for å promotere albumet. Det hjelper ikke akkurat så veldig, da.

Mangel på promotering er vel det største problemet ja.

Og plata har vel solgt rundt 3millioner eksemplarer, og det er jo ikke så ille uten promotering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Better" er den første Guns n`Roses lÃ¥ta jeg noensinne har likt.

Plata er veldig ujevn ellers for å si det mildt...

Kult om Slash hadde blitt med igjen og måtte ha prøvd seg på gitarpartene til Thal, Buckethead og gjengen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om Slash hadde blitt med igjen og de hadde forkasta hele Chinese Democracy.

Buckethead og Bumblefoots gitarspill er jo enn vits i forhold til i GNR, uavhengig av hva de har gjort ellers. På siste skiva er det ikke en eneste memorabel gitarlinje, og det bør det være på et GNR album!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Better" er den første Guns n`Roses lÃ¥ta jeg noensinne har likt.

Plata er veldig ujevn ellers for å si det mildt...

Kult om Slash hadde blitt med igjen og måtte ha prøvd seg på gitarpartene til Thal, Buckethead og gjengen :lol:

Og kult om de gutta skulle prøve å spille like smakfullt og med like mye feeling som Slash... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.