Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns 'n' roses ble dolka i ryggen!


WillaGibbs

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dolket i ryggen er vell kanskje feil utrykk i denne sammenhengen. Kanskje det heller var omvend?

Om albumet var dårlig er det jo dems egen feil at det solgte dårlig.

Jeg skal nå ikke ta stilling til dette, da dette er et av de bandene som interesserer meg minst.

stemmer at det blit omvendt. Er vel heller Gnrs som har dolket publikummet, ved å vente 15 år på å gi ut ei skive, når den først kommer ut så er det dårlig. Er en sammenheng her og der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kult om de gutta skulle prøve Ã¥ spille like smakfullt og med like mye feeling som Slash... :)

Vil ikke påstå Ron Thal har noen problemer med det.

Har hørt nok av han opp gjennom til å vite at den mannen kan få en gitar til å gjøre hva det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt hele den nye skiva engang, så den skal jeg ikke uttale meg noe særlig om. Guns N' Roses var for meg et band som representerte og videreførte en gammel tradisjon når første plata kom. Jeg kjøpte faktisk den plata lenge før Guns N' Roses ble MTV materiale og allemanns eie. Men for meg ble Guns N' Roses aldri noe mer enn et helt ok klassisk rocke band. Det skjedde så mye annet spennende i disse årene og dessuten var jeg vel inne i en liten "retro boble" også, og originalene har en tendens til å låte så mye bedre enn kopiørene..

At vokalisten nå har gitt ut kanskje verdens mest hypa og omtalte plate som tydeligvis ikke er spesielt bra er meg egentlig helt likegyldig. Det som gjorde Guns N' Roses bra var vel ærlig talt mye gitarene og sjangeren/tradisjonen. Da er det kanskje ikke så rart at verden ikke går fullstendig av hengslene fordi mase-Axl gir ut en eller annen plate.. For min del vil jeg tro at denne utgivelsen ville forblitt ganske så anonym hvis ikke nettopp det gamle band navnet ble brukt - derav er vel sikkert det meste av salget fullstendig ufortjent i utgangspunktet - så dolket i ryggen ? Er det noe jeg har gått glipp av her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny plata var jo helt elendig, i motsetning til Ac/dc som fortsatt holder koken!

Jeg holder meg til gamle Guns'n roses.

Off topic: Jeg hører ikke annet enn Creedence og John Fogerty nÃ¥r jeg hører siste singlen til AC/DC. Merkelige saker...

On topic. Veldig nysgjerrig på hvem som har dolka GnR i ryggen. Publikum? Plteselskap? Gamle medlemmer? Hvem...?

Har ikke hørt hele plata, men syns nå det er vel i overkant å forvente at GnR anno 2009 låter som GnR fra 80 og 90 tallet. Særlig når Axl er eneste orginalmedlem igjen. Og at et band utvikler seg over 15 år burde vel heller ikke være noen overraskelse. Beatles klarte å gå fra Please please me til Sgt. Pepper's lonely hearts club band på fire år.

Det jeg har hørt fra plata så langt er helt ok sammelignet med andre ting som når ut på radioene om dagen. Velger å tro at Axl's tekster har litt mer innhold enn å synge om en fyr som ikke vasker opp, så GnR anno 2009 burde vel være tilgivelig for de fleste her inne...

GnR er ikke hva det en gang var. Ikke særlig imponerende hvis man setter det ved siden av f.eks. siste Mastadon. Kan legge til at jeg ikke er særlig fan av det Slash har gjort etter GnR, så det går tåli opp i opp. ;)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste som har dolka GnR i ryggen er Axl Rose, som lever i fortiden og nekter å gi opp bandet.

Når man lar fansen vente i 15 år på ei plate, så bør den plata være JÆVLIG bra når den først kommer ut! I alle fall ikke middelmådig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic: Jeg hører ikke annet enn Creedence og John Fogerty nÃ¥r jeg hører siste singlen til AC/DC. Merkelige saker...

On topic. Veldig nysgjerrig på hvem som har dolka GnR i ryggen. Publikum? Plteselskap? Gamle medlemmer? Hvem...?

Har ikke hørt hele plata, men syns nå det er vel i overkant å forvente at GnR anno 2009 låter som GnR fra 80 og 90 tallet. Særlig når Axl er eneste orginalmedlem igjen. Og at et band utvikler seg over 15 år burde vel heller ikke være noen overraskelse. Beatles klarte å gå fra Please please me til Sgt. Pepper's lonely hearts club band på fire år.

Det jeg har hørt fra plata så langt er helt ok sammelignet med andre ting som når ut på radioene om dagen. Velger å tro at Axl's tekster har litt mer innhold enn å synge om en fyr som ikke vasker opp, så GnR anno 2009 burde vel være tilgivelig for de fleste her inne...

GnR er ikke hva det en gang var. Ikke særlig imponerende hvis man setter det ved siden av f.eks. siste Mastadon. Kan legge til at jeg ikke er særlig fan av det Slash har gjort etter GnR, så det går tåli opp i opp. ;)

M

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.