Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du liker, men skammer deg over.


SVK

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det med "ekte innstrumenter" syntes jeg er fjas. Så lenge det lÃ¥ter bra gjør det ikke no. Men en kan si at ting som inneholder "ekte innstrumenter" ofte lÃ¥ter bedre, men det finnes nok mye fet elektronika, jeg er bare ikke godt nok kjent med sjangern.

Det var det som var poenget mitt, at jeg syns rett og slett ikke at utelukkende bruk av pc låter bra. Syns det blir slitsomt og platt. Andre må gjerne like det (likte endel selv når jeg var liten, fantes jo ikke annet på 90-tallet), men jeg liker ikke lyden rett og slett. Hadde jeg syntes det hørtes bra ut hadde jeg selvsagt hørt på det, men jeg liker ikke den platte lyden det gir (unntaket er kanskje 2 låter jeg har hørt de siste 5 årene, som høres ok ut). Småting er kult, men som helhet syns jeg ikke lenger at pc som ENESTE instrument duger (selv om jeg selvsagt bruker det mye til lydteknikk og som synth) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noe for det!!!

Har planer om å lage en death metal-musikal en dag, og jeg er dønn seriøs. Kommer til å svinge helt vilt.

Dårlig dansing og mye brøling.

Digger også låta her:

Skammer meg egentlig ikke så veldig. Musikken minner meg veldig om Nintendo. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om å lage en death metal-musikal en dag, og jeg er dønn seriøs. Kommer til å svinge helt vilt.

Dårlig dansing og mye brøling.

Den skal jeg se.

Jeg skammer meg kanskje litt jeg også.. jeg har et par sanger av Rihanna, Lady Gaga og Katy Perry i biblioteket. Skjønt akkurat når finner du mest sannsynlig Queen eller Straits eller noe hvis du prøver å spille av de filene som heter Just Dance, Hot'n'Cold og Disturbia, sånn som dataen min oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede planlagt plottet.

Det skal selvfølgelig være en love musical, kjærlighet for musikk og vanlig kjærlighet.

Hovedpersonen er rockeren og drømmer om å bli megakjendis. Han har også en søt kjæreste med en far som ikke liker at datteren er sammen med en slamprocker. Det blir selvfølgelig intriger de imellom. Det kommer også til å være litt drama mellom kjæresteparet da rockeren etterhvert begynner å få smaken på kokain. Dette fører til at han banker henne relativt ofte og det går også utover forholdet hans til bandmedlemmene. Etterhvert så får han en wake up call og innser at karrieren går rett i dass. Etterhvert så bedrer alt seg, dama tilgir ham og bandet blir kjent.

The end.

Endret av Roar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.